精神支柱
我想,每個大人返工也有他的精神支柱。
有些每天把精神寄託在音樂上;
有上偷偷摸摸也要上Msn平衡心理;
有些聽著電台,日子就過得快一點;
有些是為工作後的Happy Hour,跟朋友狂歡;
有些盼望回家後吃老婆餐飯。
對工作失去熱誠後,要開始學習成為大人了。
我想,每個大人返工也有他的精神支柱。
有些每天把精神寄託在音樂上;
有上偷偷摸摸也要上Msn平衡心理;
有些聽著電台,日子就過得快一點;
有些是為工作後的Happy Hour,跟朋友狂歡;
有些盼望回家後吃老婆餐飯。
對工作失去熱誠後,要開始學習成為大人了。
冇估錯你家下番工日日唔係msn就係聽歌...囧
正如我e家對住d低能miss ar sir教ge低能野冇左熱誠...番學變相成為日日打機訓覺....
要明白我返工聽歌msn都好,有人比錢我;
你而家返學打機訓覺,係要比錢人。
我把聲以後一定唔駛要LAW~~
認同!!!
所以我覺得都係返工抵d
還掂都係訓.
re: 健
睇你訓得幾耐呀~哈
邊個話我柏芝聲架???
哈~真係似丫嘛!