欠四個字

多謝Iman咁多年都為我慶祝生日,

對我來說這是很寶貴的事。

 

雖然已經變成「生日朋友」,

不過又如何呢?也可以是好好的朋友。

有能夠分擔的朋友,真榮幸。

 

現在發覺形式的東西很死,

最緊要是有靈魂、有交流;

一份關心與安慰,好朋友就是好禮物。

Comments (2)
imankwok226June 29, 2007 01:53 AM

◎ u're welcome... ...2-Jul... ...預祝你29才生日快樂

要sharing既話... ...any time available

zenkioJune 29, 2007 06:36 AM

=..= 多謝!!

你咁講都係想我溝唔到女姐=..=

我會成日纏住你架啦!