多謝Iman咁多年都為我慶祝生日,
對我來說這是很寶貴的事。
雖然已經變成「生日朋友」,
不過又如何呢?也可以是好好的朋友。
有能夠分擔的朋友,真榮幸。
現在發覺形式的東西很死,
最緊要是有靈魂、有交流;
一份關心與安慰,好朋友就是好禮物。
◎ u're welcome... ...2-Jul... ...預祝你29才生日快樂
要sharing既話... ...any time available
=..= 多謝!!
你咁講都係想我溝唔到女姐=..=
我會成日纏住你架啦!
◎ u're welcome... ...2-Jul... ...預祝你29才生日快樂
要sharing既話... ...any time available
=..= 多謝!!
你咁講都係想我溝唔到女姐=..=
我會成日纏住你架啦!