Mega Box

去左Mega Box,淨係食左餐飯同埋食左糖水囉!

冇行街‥‥對冇閒錢既我都好既‥‥有d遺憾囉不過。

 

可立Gathering又試係得返3個人,好彩Michelle後補姐!

個榴槤飄香的確係正!好好味!哈哈

 

Grace既個3個朋友的確好Din囉!

我好似冇識過D咁Din既人,不過應該幾好玩既。

不過真正可以同我做到朋友既人,

一定係可以好Deep咁同我傾到計既人。

 

收到封信,只係寫左幾隻字,係一封絕交信。

「不要給我見到你‥‥‥恨透你‥‥‥冇計傾」

我冇唔開心,只係唔識處理;

可以既話,我真係好想上帝同我講返句野。

Comments (2)
yino_honey_kidsJune 09, 2007 09:38 PM

捉到路過5留cM=(

zenkioJune 10, 2007 07:38 AM
=..= 唔係次次路過都要Cm下話。