我朋友的女朋友

尋日返到屋企成點,因為好遲先離開阿傑屋企。

佢個日本女朋友真係好掂,有機會我都要識返個!Kaka

 

同阿傑行暈成個黃埔同埋紅碪咁濟,

1黎為左傾下計,2黎係幫佢女朋友既Notebook配火牛。

的確搬出黎住咩都係錢呀!

不過我都真係好想試下呢種咁現實既處境。

一直係屋企住,我驚我會唔識大囉!

 

對住個日本人,原來都有D難開口。

雖然明知佢係識識地英文,

但係D英文係突然有D難講出口囉!

不過慢慢都Ok,哈,我覺得好似係另一個世界咁囉!

 

試過佢女朋友d手勢,煮野都係有板有眼。

雖然唔係話非常之好食,不過係我未曾食過既新味道囉!

入得廚房出得廳堂既同屋女友,我都想有。嘻。

佢餐飯足足煮左幾個鐘,

係因為我地出左去幾次搞到佢要煮好等我地。

 

去日本生活同埋工作,的確係我既夢。

唔知點解真係好嚮往日本,總之係一個感覺。

如果我要去日本真係唔容易呀!

究竟有咩方法同埋途徑呢?我係會努力架!

 

真係好Like佢女朋友,因為感覺好新鮮。

見到我個Fd為佢女朋友既付出、努力同埋上進,我覺得‥‥‥

覺得佢呢個人生真係好特別囉!

「曾話過,我活著便精彩!」