我朋友的女朋友
尋日返到屋企成點,因為好遲先離開阿傑屋企。
佢個日本女朋友真係好掂,有機會我都要識返個!Kaka
同阿傑行暈成個黃埔同埋紅碪咁濟,
1黎為左傾下計,2黎係幫佢女朋友既Notebook配火牛。
的確搬出黎住咩都係錢呀!
不過我都真係好想試下呢種咁現實既處境。
一直係屋企住,我驚我會唔識大囉!
對住個日本人,原來都有D難開口。
雖然明知佢係識識地英文,
但係D英文係突然有D難講出口囉!
不過慢慢都Ok,哈,我覺得好似係另一個世界咁囉!
試過佢女朋友d手勢,煮野都係有板有眼。
雖然唔係話非常之好食,不過係我未曾食過既新味道囉!
入得廚房出得廳堂既同屋女友,我都想有。嘻。
佢餐飯足足煮左幾個鐘,
係因為我地出左去幾次搞到佢要煮好等我地。
去日本生活同埋工作,的確係我既夢。
唔知點解真係好嚮往日本,總之係一個感覺。
如果我要去日本真係唔容易呀!
究竟有咩方法同埋途徑呢?我係會努力架!
真係好Like佢女朋友,因為感覺好新鮮。
見到我個Fd為佢女朋友既付出、努力同埋上進,我覺得‥‥‥
覺得佢呢個人生真係好特別囉!
「曾話過,我活著便精彩!」