神經痛
尋晚已經覺得條頸好似有少少陰D陰D痛。
今日起身發覺自己右邊後腦、右邊喉嚨、右邊頸,
分別都好似有D針咁吉下吉下同埋扯住扯住痛。
每分鐘大概吉4、5下!Randomly咁痛囉!
落車都冇心機買早餐,直接行返公司。
同個同事訴苦,佢話可能係D神經痛;
可能成日對住部電腦又坐得唔好咁話。
我知應該就唔係喇!
我諗到兩個Possible Reason:
一係就因為呢幾日訓Sofer搞成咁,
二就係因為身體入面有D野出左問題!@@
我真係有D驚係第2樣,
因為我之前好早都覺得自己身體有D野。
今日一路做野一路比人吉,好辛苦呀!
放左工返到良景本身都諗住睇醫生,
不過黎x成咁廢,我驚佢敷衍我。
面對咁既情況我當然係祈禱希望神醫治,
不過唔知點解我既信心比我以前為人祈禱既少。
各位好朋友幫忙為我祈祈禱丫!
今日諗,如果我真係有D咩事咁會點呢?
第一樣諗到既係,我唔要再去追我整機械人既夢想,
我要畫下畫、創作一下,擅用一下我既藝術天份。
因為我怕我真係等唔到整到機械人出黎既日子。
今日以前做大班既同事搵我,有一排冇見Lu。
佢幾年前識左個日本妹仲拍埋拖。@@"
而家佢女朋友仲搬左黎香港做野!
我個Fd話可以幫我搭路。@@"
(設計對白:佢又知我想識個日本妹?)
因為我同事知我想去日本發展機械人,
所以佢話可以幫我同佢女朋友講下睇下有咩途徑。
首先,我諗我要學下日文先!![]()
有邊個又想學呀?一齊報名丫!
wah wah wah,,,new background ar,,,so nice o...
pray for u la,,,drink more water ma,,,ha ha,,,
ai,,,i didnt pass one of my exam,,,
you can add yuka as a contact because she got a msn which is only me and some of my friends in her list....
ayusajapan@hotmail.com
xg換左樣boo
唔錯唔錯!!=]]
I just use the xanga theme, I change nothing, Ha~
Drink more water can heal you but I afriad can't work on my body.
Aiya, then........what is the bad effect?