一個人住

尋晚訓唔著覺,被一D情緒困擾住。

「好想好想搬出去一個人住。

 或者我真係適合一個人住。

 一個人住既話可以做到好多想做既野。

 呢個屋企感覺唔到係屬於我既。」

 

其實尋晚冇咩唔開心既事發生過,

只係一D時不時出現既想法換黎既情緒。

我覺得我要試下一個人住既滋味,

雖然知道一定會有孤獨既時候,

但我都希望學習一下承受。

 

我想有更多時間去比自己過自己既生活,

我唔想再過一D好似有仲等緊唔知幾時可以自由既感覺既生活。

唯一而又最大既阻力莫過於錢,

唯有勤力返D做返好個10 1 奉獻啦!