汗流浹背
而家汗流浹背,抹左3次汗但係d汗都係係咁標!
因為岩岩同通哥同埋佢個Fd阿超去左跑步,
唔知通哥係唔係想展示佢多年鍛鍊既成果,
今日跑既個條路線係比平時長左一倍!![]()
佢個Fd爭d頂唔順,我地足足跑左成半個鐘。
通哥係邊個?我係邊個面前都會咁樣介紹:
佢就係係教會教我打鼓同埋彈結他既個位。
因為佢教我既呢兩樣野係令我搵到自信,
而佢亦都一直由始至終咁無條件付出關心我。
因為我學鼓同埋學結他都係佢無條件既付出,
所以我一直都致力去將呢兩樣得著分享比人。
通哥係我一個好好既榜樣,
我希望像通哥一樣去為人無條件付出,
這就是神教導我們對人地既愛吧!
今日好早起身,完全唔係自己既意思。
發左個夢,夢到好多教會既人;
一起身,就記得今日係每月一次既早禱會。
阿明仍然係最早開門個個,佢真係勁!
我好知道今日,我要係教會取「油」。
今日打鼓,真係出奇地打得比自己能力仲要好!
明明尋日自己打既時候都仲係好擔心,
今日一返到鼓位就好似已經無曬呢D不安喇!
當然我都知道好多地方處理得唔好,
好似第一首歌夾唔到佢地唱既Beat,
同埋最尾個首打得有D亂同埋太自我中心。
不過最尾個首真係有聖靈感動,
驚訝的是手腳自己的以很快的頻率震,
當然仍然係打緊鼓,我都只係順住佢既震幅去夾敬拜;
感覺係:好正囉!
今日祟拜之後B女想學鼓,我就教佢啦!
佢竟然前後用左大概15分鐘就打到基本拍。暈。
比我咪仲有天份!我都用左成個星期去練先打到。
佢仲要聽埋個重拍!
呢樣我都用左幾個Week既星期日係昱姐既循循善誘下先聽到。
不過教得識人真係好開心!
因為我相信每個人心底裏都係想玩音樂!
我發覺好多人都台舉我,我自己知自己事。
別人眼中既我可能比我自己睇自己好幾倍!
死啦!係唔係我份人太假呢?哈哈!
第4輪既汗已經留完啦!可以去沖涼!
沖完就訓覺,唔係聽日唔夠精神!超支力呀而家!