汗流浹背

而家汗流浹背,抹左3次汗但係d汗都係係咁標!

因為岩岩同通哥同埋佢個Fd阿超去左跑步,

唔知通哥係唔係想展示佢多年鍛鍊既成果,

今日跑既個條路線係比平時長左一倍!

佢個Fd爭d頂唔順,我地足足跑左成半個鐘。

 

通哥係邊個?我係邊個面前都會咁樣介紹:

佢就係係教會教我打鼓同埋彈結他既個位。

因為佢教我既呢兩樣野係令我搵到自信,

而佢亦都一直由始至終咁無條件付出關心我。

 

因為我學鼓同埋學結他都係佢無條件既付出,

所以我一直都致力去將呢兩樣得著分享比人。

通哥係我一個好好既榜樣,

我希望像通哥一樣去為人無條件付出,

這就是神教導我們對人地既愛吧!

 

今日好早起身,完全唔係自己既意思。

發左個夢,夢到好多教會既人;

一起身,就記得今日係每月一次既早禱會。

阿明仍然係最早開門個個,佢真係勁!

我好知道今日,我要係教會取「油」。

 

今日打鼓,真係出奇地打得比自己能力仲要好!

明明尋日自己打既時候都仲係好擔心,

今日一返到鼓位就好似已經無曬呢D不安喇!

 

當然我都知道好多地方處理得唔好,

好似第一首歌夾唔到佢地唱既Beat,

同埋最尾個首打得有D亂同埋太自我中心。

不過最尾個首真係有聖靈感動,

驚訝的是手腳自己的以很快的頻率震,

當然仍然係打緊鼓,我都只係順住佢既震幅去夾敬拜;

感覺係:好正囉!

 

今日祟拜之後B女想學鼓,我就教佢啦!

佢竟然前後用左大概15分鐘就打到基本拍。暈。

比我咪仲有天份!我都用左成個星期去練先打到。

佢仲要聽埋個重拍!

呢樣我都用左幾個Week既星期日係昱姐既循循善誘下先聽到。

不過教得識人真係好開心!

因為我相信每個人心底裏都係想玩音樂!

 

我發覺好多人都台舉我,我自己知自己事。

別人眼中既我可能比我自己睇自己好幾倍!

死啦!係唔係我份人太假呢?哈哈!

 

第4輪既汗已經留完啦!可以去沖涼!

沖完就訓覺,唔係聽日唔夠精神!超支力呀而家!