血與油
放工已經死命趕,趕返教會客串帶小組。
今日用左d 片同埋圖片幫助,
我諗咁樣應該係更具體同埋應該冇咁悶掛!
仲記得之前係文化博物館學到既野,
就係要令學生既腦唔單止有知識,仲要有感受。
教會都好耐冇開過乒乓波台啦!
今日打返都仲係爭d,比浩然炒蛋。=..=
阿邦都比活然炒,不過之後阿邦又炒返浩然。哈哈。
要練好d 乒乓波呀!究竟有咩辦法呀?
返到屋企訓著左,起身8點拿拿聲返教會小組。
今日既小組既Topic真係幾深,「血與油」;
呢一課好適切叫我再次認真面對自己既信仰。
完全的救恩,我從來不認識什麼是完全的救恩;
現在明白了,就是「血」與「油」。
曾經我得著過完全的救恩,
我的耳珠、手拇指、腳拇指曾沾上血,
我的耳珠、手拇指、腳拇指也曾沾上油;
但現在油已乾了。
晚上故意獨自行路回家,思想了很多東西。
也許我知道我對耶穌有什麼抱怨,
對信仰有什麼埋怨,有什麼令我冷淡下來。
工作也許只是我的一個避處。
我想,我就是已經沒有耐性等侯了,我想放棄。
「我的燈需要油,求主常賜下,使我燈永遠發亮光。」