阿婆加油!
尋晚同清姐傾事奉,我都好耐冇同清姐傾計啦!
好耐之前就發覺,搵唔到同清姐可以好舒服傾計既情境;
同傳道人傾計,始終傾信仰既野都係比較貼切。
最近晏晝非常肚餓,但係已經食左早餐架啦!
同事話,可能用腦用得太多。
係呀!而家一返工個腦真係唔洗停;
個腦真係用到有d空,不過都好滿足。^^
日日都同Ada Email,佢係Vtech既同事;
日日都追我交Program咁濟,不過都好客氣。
今日用普通話講電話,同事讚我講得好好。![]()
今日個Program既進度好好呀!
一日仲搞掂埋個Voice demo program!勁!
我都幾Like而家日日都有目標去做野,
又好Free好自由,唔洗等老細指東指西;
自己有個project跟,呢種方式做野好岩我。^^
有時Ot自己都覺得好抵,有時真係想搞埋先走!
最近成個生命滿曬好似都係工作,
日日打日記除左工作都真係冇咩好打啦!><
今日去左探阿婆,有一句說話真係想講講唔出:
「多謝你細細個個時湊大我照顧我。」
我知我細細個冇咩親戚鐘意,不過阿婆就好照顧我。
面對佢有病,我喊唔出,因為唔記得細個佢既付出;
不過我卻係好感激,我感覺佢真係好錫我,
唔似得阿爺個邊d人淨係鐘意大舊。
阿婆話而家冇一日唔同,一痛就係打緊仗。
我唔能夠好深明白呢句話有幾痛;
但係,阿婆,加油呀!
誰唷 `` ??
不是呢 ,,
我比較中意表哥你呢 `` XDD ,,
婆婆加油唷 ``
大舊就係大表哥囉!
你可能少見佢呀!
佢好令仔架啵!Hehe
//////////////////////////////
表妹你真係好啦!>3<
////////////////////////////
不如遲d一齊去探下婆婆丫!
不過要等你好返啵!
唔係你d傷風會傳染婆婆。