阿婆加油!

尋晚同清姐傾事奉,我都好耐冇同清姐傾計啦!

好耐之前就發覺,搵唔到同清姐可以好舒服傾計既情境;

同傳道人傾計,始終傾信仰既野都係比較貼切。

 

最近晏晝非常肚餓,但係已經食左早餐架啦!

同事話,可能用腦用得太多。

係呀!而家一返工個腦真係唔洗停;

個腦真係用到有d空,不過都好滿足。^^

 

日日都同Ada Email,佢係Vtech既同事;

日日都追我交Program咁濟,不過都好客氣。

今日用普通話講電話,同事讚我講得好好。

今日個Program既進度好好呀!

一日仲搞掂埋個Voice demo program!勁!

 

我都幾Like而家日日都有目標去做野,

又好Free好自由,唔洗等老細指東指西;

自己有個project跟,呢種方式做野好岩我。^^

有時Ot自己都覺得好抵,有時真係想搞埋先走!

 

最近成個生命滿曬好似都係工作,

日日打日記除左工作都真係冇咩好打啦!><

 

今日去左探阿婆,有一句說話真係想講講唔出:

「多謝你細細個個時湊大我照顧我。」

我知我細細個冇咩親戚鐘意,不過阿婆就好照顧我。

面對佢有病,我喊唔出,因為唔記得細個佢既付出;

不過我卻係好感激,我感覺佢真係好錫我,

唔似得阿爺個邊d人淨係鐘意大舊。

 

阿婆話而家冇一日唔同,一痛就係打緊仗。

我唔能夠好深明白呢句話有幾痛;

但係,阿婆,加油呀!

Comments (2)
yoyo_330June 03, 2007 10:17 AM
大舊  ,, 系邊個黎嫁 ,, ?
誰唷 `` ?? 
不是呢 ,, 
我比較中意表哥你呢 `` XDD ,,  
婆婆加油唷 ``
zenkioJune 03, 2007 10:47 AM

大舊就係大表哥囉!

你可能少見佢呀!

佢好令仔架啵!Hehe

//////////////////////////////

表妹你真係好啦!>3<

////////////////////////////

不如遲d一齊去探下婆婆丫!

不過要等你好返啵!

唔係你d傷風會傳染婆婆。