OtO

OtO到成8點先走,真係做唔切呀!

 

今日真正同個客Contact,Ada,

佢講第一句同埋最尾個句係廣東,

其他都係國語。

我同佢講講下仲唔小心講左英文。

 

今日改Program改左好多次,

個Program太大,而家要搞好多野先掂!

聽日又黎搏殺過!

 

今日同事問我:

「呢份工係唔係比之前個份辛苦好多呢?」

「係呀!以前等收工,而家係咁Ot。」

 

有個同學同我講我:

「一齊轉工丫!」

「唔啦!因為我搵我我想做既野,

而且呢度真係學到我想學既野。」

 

總之OT都好過TO!(TO=Technical Officer)

Comments (2)
imankwok226June 05, 2007 10:07 PM

真羨慕啊!

搵到合適同喜愛既工作... OT 都值得丫...

zenkioJune 06, 2007 01:46 AM

唔洗羨慕,你都一定搵到既。

努力讀好你既學位,祝你學業進步。