OtO
OtO到成8點先走,真係做唔切呀!
今日真正同個客Contact,Ada,
佢講第一句同埋最尾個句係廣東,
其他都係國語。![]()
我同佢講講下仲唔小心講左英文。
今日改Program改左好多次,
個Program太大,而家要搞好多野先掂!
聽日又黎搏殺過!
今日同事問我:
「呢份工係唔係比之前個份辛苦好多呢?」
「係呀!以前等收工,而家係咁Ot。」
有個同學同我講我:
「一齊轉工丫!」
「唔啦!因為我搵我我想做既野,
而且呢度真係學到我想學既野。」
總之OT都好過TO!(TO=Technical Officer)
真羨慕啊!
搵到合適同喜愛既工作... OT 都值得丫...
唔洗羨慕,你都一定搵到既。
努力讀好你既學位,祝你學業進步。