栽培
我諗呢份工每日都會有唔少Deadline,
真係要學下快手d,我要專業d!
夜晚同鉅華幫兩個懇親會結既果子做栽培,
兩個後生仔,阿健同埋阿毛。
我等左好耐教會有新既年青人啦!
之前都係旺婦女,今次鉅華真係幾醒目!
佢地兩個都係做麵包,同我以前同行。
我發覺我今日真係講左幾多野,
我諗真係餓得太耐,太耐冇識新既朋友啦!
今日係公司晏晝自彈自唱詩歌《源來的你》。
好奇怪呀哩?
因為公司竟然有結他仲要冇人識彈,
而且公司連埋老細真係唔少基督徒,
所以可以夾埋band都得呀遲d。
諗諗下,今日都幾開心幾突破!Yeah!![]()