支力到屎
尋晚既女雙,真係好失望,輸得好徹底。
都好!因為我個時真係想快d有得訓@@"
今日朝又遲到啦!
呢期開始遲返到,雖然都係10分鐘內。
上晝好他條,11點同事搵我幫佢手搞佢個Program,
我見佢個客既Guideline係星期5前就慢慢搞。
下晝同事話個Program要今日起貨,
佢仲同我講我個客之前個Program都要今日起貨!
即係得幾個鐘要改好曬兩個Program!真係想我死!
尋晚已經夠夜訓,今晚仲要係阿麻生日食飯;
用盡力終於係8點前搞掂到個Program,支力到屎!
走既時侯真係有d情緒,壓抑唔到。
今晚同阿爸個邊既親戚食飯又ok好氣氛啵!
真係好少同親戚講咁多野!好少同佢地講笑。
以前既我唔鐘意應唔鐘意酬,大家亦好少見。
人大左,方都係應該大d,今日都ok開心。
聽日仲要執埋少少手尾,應該要早d訓啦!知嘛?
點得嫁成日遲到~幾遲訓都唔好賴床呀ma~哈...
你比心機lor^^"
賴床係人之常情呀!
總之唔賴尿就得啦!