支力到屎

尋晚既女雙,真係好失望,輸得好徹底。

都好!因為我個時真係想快d有得訓@@"

 

今日朝又遲到啦!

呢期開始遲返到,雖然都係10分鐘內。

 

上晝好他條,11點同事搵我幫佢手搞佢個Program,

我見佢個客既Guideline係星期5前就慢慢搞。

下晝同事話個Program要今日起貨,

佢仲同我講我個客之前個Program都要今日起貨!

即係得幾個鐘要改好曬兩個Program!真係想我死!

 

尋晚已經夠夜訓,今晚仲要係阿麻生日食飯;

用盡力終於係8點前搞掂到個Program,支力到屎!

走既時侯真係有d情緒,壓抑唔到。

 

今晚同阿爸個邊既親戚食飯又ok好氣氛啵!

真係好少同親戚講咁多野!好少同佢地講笑。

以前既我唔鐘意應唔鐘意酬,大家亦好少見。

人大左,方都係應該大d,今日都ok開心。

 

聽日仲要執埋少少手尾,應該要早d訓啦!知嘛?

Comments (2)
joey_0626May 28, 2007 11:16 PM

點得嫁成日遲到~幾遲訓都唔好賴床呀ma~哈...

你比心機lor^^"

zenkioMay 29, 2007 02:31 AM

賴床係人之常情呀!

總之唔賴尿就得啦!