兵波

尋晚,真係唔多想訓,又唔多想上網;

呢排都係咁,坐係梳化到等時間過。

不過尋晚無線播「第四十九屆世界乒乓球錦標賽」,

吸引左我睇,愈睇就愈吸引。

 

睇中國既運動員比賽,你唔會期待有令女睇;

不過佢地既球技,令過好多令女!

睇住佢地去爭冠軍,真係覺佢地好型!

愈睇你會愈發覺,你會係心裏而支持佢地;

佢地失左無謂既波你會皺曬眉頭,

或者連追幾球你都會有不禁嗌一聲:「勁!」

 

尋日個場女單決賽,真係睇到好多野。

睇呢場波唔係睇佢地有幾多料,

因為佢地兩個都有實力去爭到呢個冠軍,

不過佢地既心理變化幾乎直接反映係塊面上面。

所以睇佢地表情,基本上足以睇完成場波。

 

李曉華本身大分贏緊2比0,

但係郭躍追到2比1,

李曉華由呢鋪開始就開始遊魂,

佢根本都唔知自己做緊乜,

基本野都打唔到出黎。

之後打平3比3打最後一場。

最尾都係由郭躍後追之勢壓倒李曉華。

 

我本身對乒乓球一D好感都冇,

不過睇完之後真係好想打好乒乓球,

亦明白到一個道理:

一些人專心研究某一樣東西,

努力的去鍛鍊以至爐火純青,

之後出來比賽是十分精彩且有意義的。

 

我很渴慕他們可以身懷絕技的互相較量,

係比賽場上用盡全力專心一意去爭勝,

我覺得呢樣野係我一生命中係冇出現過既!

我諗我開始明白咩叫世界盃,咩叫奧運!

 

我亦決定向天諾下戰書,

係7月尾向佢挑戰乒乓球!

呢2個月我一定要比d心機去練,

叫教會乒乓球之寶通哥教我乒乓球。

有興趣較量乒乓球的歡迎提出挑戰!

 

今晚12:45有佢地兩個打女雙爭冠軍,

我梗係希望佢地兩個可以贏啦!

郭躍!李曉華!加油!