兵波
尋晚,真係唔多想訓,又唔多想上網;
呢排都係咁,坐係梳化到等時間過。
不過尋晚無線播「第四十九屆世界乒乓球錦標賽」,
吸引左我睇,愈睇就愈吸引。
睇中國既運動員比賽,你唔會期待有令女睇;
不過佢地既球技,令過好多令女!
睇住佢地去爭冠軍,真係覺佢地好型!
愈睇你會愈發覺,你會係心裏而支持佢地;
佢地失左無謂既波你會皺曬眉頭,
或者連追幾球你都會有不禁嗌一聲:「勁!」
尋日個場女單決賽,真係睇到好多野。
睇呢場波唔係睇佢地有幾多料,
因為佢地兩個都有實力去爭到呢個冠軍,
不過佢地既心理變化幾乎直接反映係塊面上面。
所以睇佢地表情,基本上足以睇完成場波。
李曉華本身大分贏緊2比0,
但係郭躍追到2比1,
李曉華由呢鋪開始就開始遊魂,
佢根本都唔知自己做緊乜,
基本野都打唔到出黎。
之後打平3比3打最後一場。
最尾都係由郭躍後追之勢壓倒李曉華。
我本身對乒乓球一D好感都冇,
不過睇完之後真係好想打好乒乓球,
亦明白到一個道理:
一些人專心研究某一樣東西,
努力的去鍛鍊以至爐火純青,
之後出來比賽是十分精彩且有意義的。
我很渴慕他們可以身懷絕技的互相較量,
係比賽場上用盡全力專心一意去爭勝,
我覺得呢樣野係我一生命中係冇出現過既!
我諗我開始明白咩叫世界盃,咩叫奧運!
我亦決定向天諾下戰書,
係7月尾向佢挑戰乒乓球!
呢2個月我一定要比d心機去練,
叫教會乒乓球之寶通哥教我乒乓球。
有興趣較量乒乓球的歡迎提出挑戰!
今晚12:45有佢地兩個打女雙爭冠軍,
我梗係希望佢地兩個可以贏啦!
郭躍!李曉華!加油!