我愛你日?
唔通呢個世界真係唔夠多情人節?
七夕、元宵、西方情人節、白色情人節‥‥‥
仲要「我愛你日」?
其實,今日都係OR成立既紀念日。
除左我,呢個世界可能已經冇人記得啦!
OR,係上年教會組成既一隊Band。
雖然落敗,但最緊要係一個start;
只怕冇人可以Continue。
今日返教會遲到,不過主日學學到好多野!
耶穌神人二性,完全的人性與神性;
三位一體竟曾經為人贖罪而暫時分開;
世上還有那一種愛比這捨己更大呢?
今天又介紹一首歌,我好喜歡;
係今日睇明珠台聽到的English Song。
@@"好少見你黎啵!仲CM添!
不過Thank you^^