我愛你日?

唔通呢個世界真係唔夠多情人節?

七夕、元宵、西方情人節、白色情人節‥‥‥

仲要「我愛你日」?

其實,今日都係OR成立既紀念日。

除左我,呢個世界可能已經冇人記得啦!

 

OR,係上年教會組成既一隊Band。

雖然落敗,但最緊要係一個start;

只怕冇人可以Continue。

 

今日返教會遲到,不過主日學學到好多野!

耶穌神人二性,完全的人性與神性;

三位一體竟曾經為人贖罪而暫時分開;

世上還有那一種愛比這捨己更大呢?

 

今天又介紹一首歌,我好喜歡;

係今日睇明珠台聽到的English Song。

 

附上Chord譜網址,好容易彈既一首歌,但超好聽!

Comments (2)
pong2245May 21, 2007 09:16 AM
CM來了!~~!
zenkioMay 21, 2007 09:28 AM

@@"好少見你黎啵!仲CM添!

不過Thank you^^