新office

今天遲到了5分鐘。

星期6要比平日早出門口了,

因為小巴等客也可以等20分鐘。

 

回到公司跟同事吹水到10點,

搬運公司搬野我先過去新公司再Hea;

總之Hea左成個上晝,同同事熟左好多。

 

今日成個公司既氣氛絕對係玩!同埋興奮!

 

下晝開始執拾自己的文件。

正如之前所說,

只有一份文件和一部電腦的我又是非常得閒。

揀到個位又大又寬敞又開揚,

絕對係一個好位!

 

新公司Software Engineer的位多了6個!

現在還在招聘中!

請個女Engine得唔得呀老細?(我真係好想講!)

我諗老細會答:我都想!

哈哈!

 

星期一就要第一次試Program比個客,一切順利吧!

 

新公司比舊公司的形象變多了,

現在比人感覺真的很Pro!正!

今日真的很開心!

 

6點就放工,一落樓又像昨天般下大雨;

好彩住屯門既老細車我返屋企,

唔係黃色暴雨又冇遮就真係唔知點算!

 

同約翰組幾個傾計,真係好開心!

以後傾多D,雖然而家唔係你地導師。^^

「一日為師,終生為父。」唔記得邊個同我講。嘻。

Comments (4)
joey_0626May 19, 2007 11:00 AM

哈~咁咪好lor~

一定好令嫁者.......哈~

zenkioMay 19, 2007 11:41 AM

係呀!成個公司High曬!

懶高級!不過好開心!

love_jessica1208May 20, 2007 06:06 AM

今日係{我愛你}日

haa..祝 開開心心naa...

zenkioMay 20, 2007 11:43 AM

係唔係今年先發明架呢一日?kaka

多謝曬^^