新office
今天遲到了5分鐘。
星期6要比平日早出門口了,
因為小巴等客也可以等20分鐘。![]()
回到公司跟同事吹水到10點,
搬運公司搬野我先過去新公司再Hea;
總之Hea左成個上晝,同同事熟左好多。
今日成個公司既氣氛絕對係玩!同埋興奮!
下晝開始執拾自己的文件。
正如之前所說,
只有一份文件和一部電腦的我又是非常得閒。
揀到個位又大又寬敞又開揚,
絕對係一個好位!
新公司Software Engineer的位多了6個!
現在還在招聘中!
請個女Engine得唔得呀老細?(我真係好想講!)
我諗老細會答:我都想!
哈哈!![]()
星期一就要第一次試Program比個客,一切順利吧!
新公司比舊公司的形象變多了,
現在比人感覺真的很Pro!正!
今日真的很開心!![]()
6點就放工,一落樓又像昨天般下大雨;
好彩住屯門既老細車我返屋企,
唔係黃色暴雨又冇遮就真係唔知點算!
同約翰組幾個傾計,真係好開心!
以後傾多D,雖然而家唔係你地導師。^^
「一日為師,終生為父。」唔記得邊個同我講。嘻。
哈~咁咪好lor~
一定好令嫁者.......哈~
係呀!成個公司High曬!
懶高級!不過好開心!
今日係{我愛你}日
haa..祝 開開心心naa...
係唔係今年先發明架呢一日?kaka
多謝曬^^