人因有夢想而偉大

起身超眼訓,不過為左唔遲到都要起架啦!

又冇梳頭又冇Gel頭,為左唔想miss左班村巴。

 

成個上晝都係試粒4E,個Template明返小小。

下晝老細同我講搞掂粒野就有Project比我跟!

哇!又驚!又興奮!仲有少少壓力!

因為我唔可以再慢慢睇個Template啦!

 

下晝拿拿聲睇多次個Template就同老細講搞掂。

呢下就知咩叫「山板」充「炮艇」,(>_"<)。

一黎就竟然係兩個Project一齊跟,佢條友都好信我啵!

不過我唔知點樣先可以信我自己掂!

 

好比心機咁去睇左D Spec.一次,唔係好多野。

不過唔好話唔多野,我都未試過搞d咁整全既Toys。

放工前已經整理好兩個Program Flow,

聽日開始就要搏到盡喇!要能自己所不能!

 

接到個Project既時候不禁喜形於色。

神聽我既祈禱帶我去到呢到,就係我想做既工作!

我既夢想係呢幾個月一次過咁實現左唔少,

我要努力去實現埋其他夢想同埋理想。

好記得一句說話:「人因有夢想而偉大。」