Praise Lord!
個鼓終於都搞掂,
不過唔識分channel所以唔可以同時間出多過一個鼓聲。
都好滿意架啦!
不過我冇個粒IC整唔到個鼓比自己玩。Damn...![]()
學完4F又要學4E,睇極個template都唔明。![]()
今日走得超準時,睇左成日真係咩都夠。
希望唔好咁快氣餒,要比返心機至得!
今日邀請家姐去懇親會,又成功左!![]()
真係估唔到!
冇信心,不過肯問,神的確會預備。![]()
Praise Lord! Thank you Lord!
個鼓終於都搞掂,
不過唔識分channel所以唔可以同時間出多過一個鼓聲。
都好滿意架啦!
不過我冇個粒IC整唔到個鼓比自己玩。Damn...![]()
學完4F又要學4E,睇極個template都唔明。![]()
今日走得超準時,睇左成日真係咩都夠。
希望唔好咁快氣餒,要比返心機至得!
今日邀請家姐去懇親會,又成功左!![]()
真係估唔到!
冇信心,不過肯問,神的確會預備。![]()
Praise Lord! Thank you Lord!