母親節
母親節,一家人飲茶;
原本想返教會,情況不許可。
中午回家少睡。
夜晚,到荃灣同阿婆食飯;
阿婆個肚太痛,所以冇黎到。
食飯之後探阿婆,媽咪用佢識既方法幫阿婆醫。
又唸經,又運氣。
阿婆都跟阿媽拜神、唸經、誦佛;
跟她講耶穌就好似叫佢玩電腦。
我鼓起勇氣同阿婆講我信耶穌,為佢祈禱。
佢竟然識,原來佢聽過耶穌個名;
佢話佢樓上有個鄰屋都係基督徒,都有為佢祈禱。
我好感恩,原來神做左咁多野!
下次如果我可以同阿婆一齊祈禱就好啦!
之後我仲邀請左媽咪去懇親會,佢應承左!
我真係好開心!
因為我一直真係唔敢開口!
我等左母親節開口好耐,終於等到。好野!![]()
pray for your family,,,,,
ar,,,i miss my mami,,,,,
^^ You will back in summer holiday ba!
歡姐呀
cm=]]