母親節

母親節,一家人飲茶;

原本想返教會,情況不許可。

中午回家少睡。

 

夜晚,到荃灣同阿婆食飯;

阿婆個肚太痛,所以冇黎到。

 

食飯之後探阿婆,媽咪用佢識既方法幫阿婆醫。

又唸經,又運氣。

阿婆都跟阿媽拜神、唸經、誦佛;

跟她講耶穌就好似叫佢玩電腦。

 

我鼓起勇氣同阿婆講我信耶穌,為佢祈禱。

佢竟然識,原來佢聽過耶穌個名;

佢話佢樓上有個鄰屋都係基督徒,都有為佢祈禱。

我好感恩,原來神做左咁多野!

下次如果我可以同阿婆一齊祈禱就好啦!

 

之後我仲邀請左媽咪去懇親會,佢應承左!

我真係好開心!

因為我一直真係唔敢開口!

我等左母親節開口好耐,終於等到。好野!

Comments (4)
grace_elimMay 13, 2007 06:10 PM

pray for your family,,,,,

ar,,,i miss my mami,,,,,

zenkioMay 14, 2007 07:40 AM

^^ You will back in summer holiday ba!

ice_francesca406May 14, 2007 10:06 AM

歡姐呀

cm=]]

zenkioMay 14, 2007 11:11 AM
^^ 哈哈!多謝曬你啵!