Let's Fight!

星期6以為一個上晝就可以搞掂個鼓,

點知有好鬼多Bug! 慘!

我驚之後冇時間比我整啦!

不過呢件事話比我知,

原來我對粒IC同埋個Program template只係一知半解,

做人真係唔可以咁易自滿。

 

下晝約左雯姨同埋兩個表妹飲茶。

其實由我岩岩做文化博物館就已經約左,

不過我到而家先至兌現,哈。

佢地原來唔多好飲茶,於是去左食50嵐。

真係錫住我個荷包喇!

見到兩個又令女又可愛既表妹真係好!

情方爛玩d同埋痴我多d,所以同佢玩得多d。

 

之後上左阿姨屋企,第一次去咋!

我其實都好似第一次自己上親戚屋企,

以前都係因為同阿媽去或者因為新年。

雖然其實真係冇咩野做同埋有dd無聊,

不過打破左咁多年黎都唔會主動去同親戚聯誼,

所以實際上都係一件好有意義既事。

 

夜晚同天諾去左黃貫中既Let's Fight!

算係第一次特登去現場睇明星,

不過我原意都只係抱住開眼界既心態入場。

一入去,個感覺就好似《爆粗Band友》既場境,

估唔到我竟然可以身處其中。

 

D音響真係呯呯聲,個Bass震到落心口。

D Band Sound都真係唔錯,

雖然有d Bnad既歌我真係唔識欣賞,

但係佢地真係各有特色。

 

成場除左阿Paul之外我真係冇一隊識,

不過我對每一個鼓佬都很欣賞。

當一首歌既歌詞你唔識或者唔明,

當台上面既面孔你唔熟亦唔面善,

唯一令你可以享受首歌既,可能就個Beat!

 

當我想像著自己在鼓的位置上,

我發覺每一首歌對我來說都是同一首歌,

當中享受的不是歌詞的安慰,

當中享受的亦不是旋律的陶醉,

只是身體和拍子同步的合一令人暢快。

 

「我是老粗,不懂說話。Let's Fight!」

 

我真的渴望可以組成一隊Band,

但我知我音樂的造藝實在差太遠。

不過我會比心機,Let's Fight!

結他、打鼓、唱歌,就算One Man Band我都要組!

 

見到阿paul、何超、Soler,意外收獲係見到盧巧音。

 

Fight for what? Fight for yourself! Let's Fight!