豬狗友

今日冇人比野我做,我自己搵野做。

自從我熱衷打鼓開始,就想整個電子鼓;

今日,我呢個夢已經實現左一半。

用6個Buzzer做鼓板,

用AM4Fxxx做Processor,

加左6粒LED顯示鼓Hit既Status;

真係好興奮,個心好甜。

聽日星期6,等我整埋佢先。

 

放學約左舊同學老朋友食飯。

去左屯門扒王之王,我比-10粒星!

好後悔帶頭去左呢間舖頭,

所以我一直咁唔想做決定,

因為我真係好少揀到好野!

所以六合彩我唔會買,

所以我好多決定都要祈禱,

因為靠我真係冇運行。

 

呢個世界唔會得我一個未拍拖掛?

係又點?哈~好彩仲笑得出。