豬狗友
今日冇人比野我做,我自己搵野做。
自從我熱衷打鼓開始,就想整個電子鼓;
今日,我呢個夢已經實現左一半。
用6個Buzzer做鼓板,
用AM4Fxxx做Processor,
加左6粒LED顯示鼓Hit既Status;
真係好興奮,個心好甜。
聽日星期6,等我整埋佢先。![]()
放學約左舊同學老朋友食飯。
去左屯門扒王之王,我比-10粒星!
好後悔帶頭去左呢間舖頭,
所以我一直咁唔想做決定,
因為我真係好少揀到好野!
所以六合彩我唔會買,
所以我好多決定都要祈禱,
因為靠我真係冇運行。![]()
呢個世界唔會得我一個未拍拖掛?
係又點?哈~好彩仲笑得出。![]()