烈火戰車
第一次坐80km/h既電單車,
個口笑到合唔埋,好過癮!
其實都有少少驚,即刻祈禱。
上年係陽山七拱個次冇戴頭盔,
感覺仲Free,不過冇咁快。
今日工作上算是已完成學習階段,
聽日之後也許是時候實戰了。
尋日搞掂埋個Scan keyboard同埋Debouncing,
原來Debouncing冇我以前諗咁簡單,
公司Product果然係要求嚴格一D,I like it!
今日終於出到聲啦!我指個Demo Board。
睇左成個上晝,頭都大埋,好眼訓;
下晝同事講左幾句,我問左幾個問題,
一清二楚,搞掂曬!識得出聲真係好開心!
返工第一日已經覺得公司既環境好低能。
因為 D Engineer成日試Program,
不同語言,英文、德文、法文‥‥‥
不同樂器,鼓、琴、結他‥‥‥
不同歌曲‥‥‥
仲有好多好奇怪既大呼小叫聲會由個喇叭走出黎。
今日我就係咁播住我個Program既歌,
為既係弦耀自己已經征服左粒IC,
另外亦都係配合我極之興奮,合唔埋口既心情。![]()
你都識既男人,嘻~