烈火戰車

第一次坐80km/h既電單車,

個口笑到合唔埋,好過癮!

其實都有少少驚,即刻祈禱。

上年係陽山七拱個次冇戴頭盔,

感覺仲Free,不過冇咁快。

 

今日工作上算是已完成學習階段,

聽日之後也許是時候實戰了。

尋日搞掂埋個Scan keyboard同埋Debouncing,

原來Debouncing冇我以前諗咁簡單,

公司Product果然係要求嚴格一D,I like it!

 

今日終於出到聲啦!我指個Demo Board。

睇左成個上晝,頭都大埋,好眼訓;

下晝同事講左幾句,我問左幾個問題,

一清二楚,搞掂曬!識得出聲真係好開心!

 

返工第一日已經覺得公司既環境好低能。

因為 D Engineer成日試Program,

不同語言,英文、德文、法文‥‥‥

不同樂器,鼓、琴、結他‥‥‥

不同歌曲‥‥‥

仲有好多好奇怪既大呼小叫聲會由個喇叭走出黎。

 

今日我就係咁播住我個Program既歌,

為既係弦耀自己已經征服左粒IC,

另外亦都係配合我極之興奮,合唔埋口既心情。

Comments (2)
grace_homeMay 11, 2007 05:54 AM
keke,,,who is driving the motobike lei?
zenkioMay 11, 2007 11:13 AM

你都識既男人,嘻~