雙面伊人

今日寄完5封信,歡歡、琳琳、蓮妹、夜冷、藍星;

就去Original 阿Ray度剪頭髮。

 

足足坐了5個鐘,我都係第一次High Light。

剪左個一邊短一邊長既頭,

我都好耐冇玩d咁特別既頭咯!

我自己都幾Like,如果唔係正面睇既話。

 

剪左個咁特別既頭緊係要搵返我個成日彈我個頭既Fd睇睇啦!

終於今次佢都覺得阿Ray算係咁,唔太核突。哈XD

今次呢個Look改左做「雙面伊人」Look,哈哈!

不過相機借左比人未有相,大家等下先。

Comments (6)
imankwok226April 26, 2007 11:57 PM

◎你可以轉走HIP HOP路線... ...

一定好掂啦‧‧‧~*_*"‧‧‧(作嘔中)

仲乜0野雙面iron丫?

or你可以走nana 路線... ...

著doctor martin & 皮褲....正斗 ^@^

(crazying)

zenkioApril 27, 2007 02:27 AM

「雙面iron」好白痴!哈哈!

不過我今日睇睇下點解唔兩邊都剪短呢?

突然諗不如另一邊剪短返d。@@

Joshua_Samuel_laiApril 27, 2007 09:40 AM

我好想見下你個新頭

唔知我睇完會有咩感覺呢

zenkioApril 27, 2007 01:46 PM

我而家睇睇下覺得自己心理有d比個頭搞到唔平衡@@

bluestarstslApril 28, 2007 03:56 AM
我發覺你寫信都寫給女生喔!哈哈!
zenkioApril 28, 2007 11:25 AM

噓!小聲一點嘛。

這個年代,那有男生寫信的啊?