雙面伊人
今日寄完5封信,歡歡、琳琳、蓮妹、夜冷、藍星;
就去Original 阿Ray度剪頭髮。
足足坐了5個鐘,我都係第一次High Light。
剪左個一邊短一邊長既頭,
我都好耐冇玩d咁特別既頭咯!
我自己都幾Like,如果唔係正面睇既話。
剪左個咁特別既頭緊係要搵返我個成日彈我個頭既Fd睇睇啦!
終於今次佢都覺得阿Ray算係咁,唔太核突。哈XD
今次呢個Look改左做「雙面伊人」Look,哈哈!
不過相機借左比人未有相,大家等下先。
今日寄完5封信,歡歡、琳琳、蓮妹、夜冷、藍星;
就去Original 阿Ray度剪頭髮。
足足坐了5個鐘,我都係第一次High Light。
剪左個一邊短一邊長既頭,
我都好耐冇玩d咁特別既頭咯!
我自己都幾Like,如果唔係正面睇既話。
剪左個咁特別既頭緊係要搵返我個成日彈我個頭既Fd睇睇啦!
終於今次佢都覺得阿Ray算係咁,唔太核突。哈XD
今次呢個Look改左做「雙面伊人」Look,哈哈!
不過相機借左比人未有相,大家等下先。
◎你可以轉走HIP HOP路線... ...
一定好掂啦‧‧‧~*_*"‧‧‧(作嘔中)
仲乜0野雙面iron丫?
or你可以走nana 路線... ...
著doctor martin & 皮褲....正斗 ^@^
(crazying)
「雙面iron」好白痴!哈哈!
不過我今日睇睇下點解唔兩邊都剪短呢?
突然諗不如另一邊剪短返d。@@
我好想見下你個新頭
唔知我睇完會有咩感覺呢
我而家睇睇下覺得自己心理有d比個頭搞到唔平衡@@
噓!小聲一點嘛。
這個年代,那有男生寫信的啊?