執相簿

今日回家執相簿櫃,相簿果然夠亂。

 

我人生頭十年既相數埋都可能唔超過10張,

之後10年都可能只有百多張;

所以而家既我真係幾鐘意影相同埋上鏡,

因為時間過去了就是過去了,

我們總不可能找回以前的朋友跟自己再影的了!

 

沒有照國際慣例在執相時把相簿看一遍,

因為我知道要看是要付出時間、感情和眼淚的。

輕輕執拾整齊了便一疊疊的排列好,

有機會才再回頭吧!現在是向前衝的日子!