人事部

今日打了$170的返工都遲一粒鐘。。。

老細一見面就話下次會同人事部講下。。。

睇黎呢份工我真係唔會做得長喇!

好彩聽日有工見,我真係要用盡全力見呢份工!

 

現在返工無意義無動力,

放工之後先至係最大意義,

所以才會這樣遲到吧!

如果返工是我每日最嚮往的事,

我應該不至於這麼頹廢吧!

 

在扒王Lunch的時候跟同事分享遲到的問題。

牆上正好有「我會做好呢份工!」的Poster。

華哥:「車!講之嘛!咪又係做唔好!」

當然佢係話特首,不過真係好應景。

 

我講左好多次,下定決心好多次;

「車!講之嘛!咪又係做唔好!」

幸而每一次我仍然可以下定決心,

「車!諗之嘛!咪又係做唔好!」

 

只希望,聽日見得成份新工,

轉下個環境,增加一下動力。

Comments (3)
ruby5pongMarch 20, 2007 12:51 PM

hey man~


我早幾日都係咁呀
{返工無意義無動力,放工之後先至係最大意義,}
結果就hea 住咁返工la....其實自己覺得心不安樂呢~
也真的想走,
但未走的一天,
我都會盡力做好我所要做的~
現在,返工的意義,便是在等候中仍堅持榮耀神呢~
你也要加油哦~^^~

ruby5pongMarch 20, 2007 12:53 PM
o...忘了說,這都是祈禱所得的力量.也為你祈禱吧~
zenkioMarch 21, 2007 06:02 AM

Thank you~

我會努力。