人事部
今日打了$170的返工都遲一粒鐘。。。![]()
老細一見面就話下次會同人事部講下。。。
睇黎呢份工我真係唔會做得長喇!
好彩聽日有工見,我真係要用盡全力見呢份工!
現在返工無意義無動力,
放工之後先至係最大意義,
所以才會這樣遲到吧!![]()
如果返工是我每日最嚮往的事,
我應該不至於這麼頹廢吧!
在扒王Lunch的時候跟同事分享遲到的問題。
牆上正好有「我會做好呢份工!」的Poster。
華哥:「車!講之嘛!咪又係做唔好!」
當然佢係話特首,不過真係好應景。
我講左好多次,下定決心好多次;
「車!講之嘛!咪又係做唔好!」
幸而每一次我仍然可以下定決心,
「車!諗之嘛!咪又係做唔好!」
只希望,聽日見得成份新工,
轉下個環境,增加一下動力。
hey man~
我早幾日都係咁呀
{返工無意義無動力,放工之後先至係最大意義,}
結果就hea 住咁返工la....其實自己覺得心不安樂呢~
也真的想走,
但未走的一天,
我都會盡力做好我所要做的~
現在,返工的意義,便是在等候中仍堅持榮耀神呢~
你也要加油哦~^^~
Thank you~
我會努力。