由陽山帶回來的「落地生根」葉子終於長出芽了,
我把它們放進了以琳給我洗禮禮物的花盤裏。
「落地生根」,好有意思的一個名字。
它們就是會被人帶到不同的地方,
也會堅持著它們的名字「落地生根」吧!
婉怡叫我把它夾到書中它便會把根生出來了,
的確過了大概一星期便開始一點點的根了,
適應力如此強的一棵植物,
希望它在我的手中仍能茁壯成長吧!
如果我是一棵植物,相信我會是「落地生根」吧!
你咁講即係迫我Post相啦!
好!你等我!^^
其實原本唔係用聖經黎夾,
聖經只係個Background咋!
咁我用返聖經夾睇下係唔係大得快D先。^()^
聖經上面個塊係你架啦!
我個塊已經入土為安,Kaka :p
你咁講即係迫我Post相啦!
好!你等我!^^
其實原本唔係用聖經黎夾,
聖經只係個Background咋!
咁我用返聖經夾睇下係唔係大得快D先。^()^
聖經上面個塊係你架啦!
我個塊已經入土為安,Kaka :p