沒有參加祈禱會的星期三,
只為了給自己留一點空間;
回家總算把門訓的功課做好,
把還未做的事情都列了出來。
星期五便放假了,
要好好利用才行。
我唔知道點打個盼因個因字丫嘛!嗚哈!你第一次先留言比我!無奈
你鐘意就唔咁叫你啦!呵
「田」「心」呀!
第一次咋咩?哈~冇數過啵!
我唔知道點打個盼因個因字丫嘛!嗚哈!你第一次先留言比我!無奈
你鐘意就唔咁叫你啦!呵
「田」「心」呀!
第一次咋咩?哈~冇數過啵!