沒有參加祈禱會的星期三

沒有參加祈禱會的星期三,

只為了給自己留一點空間;

回家總算把門訓的功課做好,

把還未做的事情都列了出來。

 

星期五便放假了,

要好好利用才行。

Comments (3)
dibis6kaJanuary 11, 2007 11:16 AM

我唔知道點打個盼因個因字丫嘛!嗚哈!你第一次先留言比我!無奈

dibis6kaJanuary 11, 2007 11:34 AM

你鐘意就唔咁叫你啦!呵

zenkioJanuary 11, 2007 12:07 PM

「田」「心」呀!

第一次咋咩?哈~冇數過啵!