今天的工作是:看粵劇。
真的渴睡極了=..=
只是放工之後滿腦子都是"督督燦",
坐車的時候、沖涼的時候都是Di Da Di,
或許已經被粵劇的音樂所薰陶了。
覺得自己對粵劇的調也有天份,
因為現在隨口也能唱作出粵劇的樂曲。哈
你說的是^^
我以為你已經消失了呢!Haha^^
你係清遠真係唱得好好ga~~~
你都支持車路士啦~~~
嘻‥‥‥個次真係唔掂。>.<
我支持你先至支持車仔啦!
你說的是^^
我以為你已經消失了呢!Haha^^
你係清遠真係唱得好好ga~~~
你都支持車路士啦~~~
嘻‥‥‥個次真係唔掂。>.<
我支持你先至支持車仔啦!