粵劇

今天的工作是:看粵劇。

真的渴睡極了=..=

只是放工之後滿腦子都是"督督燦",

坐車的時候、沖涼的時候都是Di Da Di,

或許已經被粵劇的音樂所薰陶了。

覺得自己對粵劇的調也有天份,

因為現在隨口也能唱作出粵劇的樂曲。哈

Comments (4)
BazzlightyearDecember 10, 2006 11:26 AM
喂 山橋 好耐好耐好耐無見啦!:)
zenkioDecember 10, 2006 12:06 PM

你說的是^^

我以為你已經消失了呢!Haha^^

grace_elimDecember 11, 2006 11:38 AM

你係清遠真係唱得好好ga~~~

你都支持車路士啦~~~

zenkioDecember 11, 2006 09:14 PM

嘻‥‥‥個次真係唔掂。>.<

我支持你先至支持車仔啦!