滿月

第一次親眼見到外甥,睡得很安靜。

P1000648

第一次抱起我外甥,感覺很有趣。

P1000669

第一次見齊姊夫的家人,不太熟稔。

 

神之水滴,令我對紅酒充滿了好奇。

今晚的紅酒,是太淡了吧!

完全沒有漫畫所說紅酒應有的果香味和甜味,

不過這本來就是我想像得到的。

酒是2005年的酒,本身有輕微的苦澀味,

我想叫侍應給我一個透起瓶來喚醒這枝酒,

不過我知道在酒樓這是太不可能有的東西。

 

很久沒有見到我的大哥哥了,很開心。^^

P1000673

Comments (6)
grace_elimDecember 04, 2006 04:04 PM
bb ah~~~~
zenkioDecember 04, 2006 08:53 PM

bb叫做城軒。

好細粒咋!

snowcherryhkDecember 05, 2006 12:17 AM

haha~好開心咁bor!

係ar,我地好耐冇見la~最近點呢?

zenkioDecember 05, 2006 08:39 AM

最近都係返工放工同埋玩下食下飯咁。

有冇話劇睇丫?有既就可以見見咯!

好耐都冇睇話劇Lu!都好耐冇同Gary出過街。=..=

snowcherryhkDecember 05, 2006 10:16 PM

我上個月先做完左個Show ja......你Miss左la!
如果有興趣,我下次有想睇ge Show都可以約埋你wor~
有咩可以MSN我ga,Keep in Touch!

zenkioDecember 06, 2006 12:45 PM
好丫!有好睇既就叫我。