第一次親眼見到外甥,睡得很安靜。
第一次抱起我外甥,感覺很有趣。
第一次見齊姊夫的家人,不太熟稔。
神之水滴,令我對紅酒充滿了好奇。
今晚的紅酒,是太淡了吧!
完全沒有漫畫所說紅酒應有的果香味和甜味,
不過這本來就是我想像得到的。
酒是2005年的酒,本身有輕微的苦澀味,
我想叫侍應給我一個透起瓶來喚醒這枝酒,
不過我知道在酒樓這是太不可能有的東西。
很久沒有見到我的大哥哥了,很開心。^^
bb叫做城軒。
好細粒咋!
haha~好開心咁bor!
係ar,我地好耐冇見la~最近點呢?
最近都係返工放工同埋玩下食下飯咁。
有冇話劇睇丫?有既就可以見見咯!
好耐都冇睇話劇Lu!都好耐冇同Gary出過街。=..=
我上個月先做完左個Show ja......你Miss左la!如果有興趣,我下次有想睇ge Show都可以約埋你wor~有咩可以MSN我ga,Keep in Touch!
bb叫做城軒。
好細粒咋!
haha~好開心咁bor!
係ar,我地好耐冇見la~最近點呢?
最近都係返工放工同埋玩下食下飯咁。
有冇話劇睇丫?有既就可以見見咯!
好耐都冇睇話劇Lu!都好耐冇同Gary出過街。=..=
我上個月先做完左個Show ja......你Miss左la!
如果有興趣,我下次有想睇ge Show都可以約埋你wor~
有咩可以MSN我ga,Keep in Touch!