星星縱然美麗,
但也不過是遙不可及的東西;
近在眼前的,
就應該好好珍惜。
冇錯!人一定要珍惜眼前ge野,而且都要努力將來ge野!
好耐冇見啵!
呢句野本核我係回應我表妹Msn既Info架!
不過講左出黎之後發覺自己更加需要呢句野!
世界有時就係咁奇怪。^^
冇錯!人一定要珍惜眼前ge野,而且都要努力將來ge野!
好耐冇見啵!
呢句野本核我係回應我表妹Msn既Info架!
不過講左出黎之後發覺自己更加需要呢句野!
世界有時就係咁奇怪。^^