珍惜

星星縱然美麗,

但也不過是遙不可及的東西;

近在眼前的,

就應該好好珍惜。

Comments (2)
snowcherryhkNovember 29, 2006 02:24 AM

冇錯!人一定要珍惜眼前ge野,而且都要努力將來ge野!

zenkioNovember 29, 2006 10:11 AM

好耐冇見啵!

呢句野本核我係回應我表妹Msn既Info架!

不過講左出黎之後發覺自己更加需要呢句野!

世界有時就係咁奇怪。^^