願
若果 有一天我識飛 就飛到遠方找你
怎可以任由我倆分離
曾經 在天台看星光 在那時那刻的你
跟剛識的我竟猜測心理
共你 交織最大理想 都收放在心裏 盼望有幸相愛
白紙一張 驟變一幅相 將希望又重現
誰會料到 聚散竟讓圓鏡破裂
流星一閃 又記起當天 誰那晚跟我許過願
便已立志 愛你一生也不改變
若果 有一天我識飛 就飛到遠方找你
怎可以任由我倆分離
曾經 在天台看星光 在那時那刻的你
跟剛識的我竟猜測心理
共你 交織最大理想 都收放在心裏 盼望有幸相愛
白紙一張 驟變一幅相 將希望又重現
誰會料到 聚散竟讓圓鏡破裂
流星一閃 又記起當天 誰那晚跟我許過願
便已立志 愛你一生也不改變
E首音樂真係好好聽,
係o係Yahoo!Blog搞既一個Function
--「尋找填詞人」既Demo Music。
聽過一次之後愛上左呢個音樂,
就好似愛上左一個人一樣。
無論坐巴士、行街、返工我都係係度DidDaDaDa‥‥‥
雖然比賽已經完結左好耐,
但係不知不覺都填左呢首詞,還可以吧!
是的@@"
我也很喜歡這首歌。
ok wor~哈....
填得幾好呀~
嘻嘻^^.........多謝^^
我想試下作曲,
不過唔知點寫低佢。
哈哈,,,你d音樂細胞好勁咁wo!
加油,,,,主給你滿有恩賜呢^^!!
音樂細胞又唔係話好多,
不過都會有想創作音樂既衝動。
Thank you for your support!(多謝支持!)