參考網址:尋找填詞人

若果  有一天我識飛  就飛到遠方找你

怎可以任由我倆分離

曾經  在天台看星光  在那時那刻的你

跟剛識的我竟猜測心理

共你  交織最大理想  都收放在心裏  盼望有幸相愛

白紙一張  驟變一幅相  將希望又重現

誰會料到  聚散竟讓圓鏡破裂

流星一閃  又記起當天  誰那晚跟我許過願

便已立志  愛你一生也不改變

Comments (7)
zenkioNovember 21, 2006 12:33 PM

E首音樂真係好好聽,

係o係Yahoo!Blog搞既一個Function

--「尋找填詞人」既Demo Music。

聽過一次之後愛上左呢個音樂,

就好似愛上左一個人一樣。

無論坐巴士、行街、返工我都係係度DidDaDaDa‥‥‥

雖然比賽已經完結左好耐,

但係不知不覺都填左呢首詞,還可以吧!

CHiNG_RaisondetreNovember 22, 2006 08:49 PM
首歌你填詞??咁勁@@
zenkioNovember 23, 2006 10:03 AM

是的@@"

我也很喜歡這首歌。

joey_0626November 23, 2006 10:48 PM

ok wor~哈....

填得幾好呀~

zenkioNovember 24, 2006 12:52 AM

嘻嘻^^.........多謝^^

我想試下作曲,

不過唔知點寫低佢。

CHiNG_RaisondetreNovember 24, 2006 11:20 AM

哈哈,,,你d音樂細胞好勁咁wo!

加油,,,,主給你滿有恩賜呢^^!!

zenkioNovember 24, 2006 11:42 AM

音樂細胞又唔係話好多,

不過都會有想創作音樂既衝動。

Thank you for your support!(多謝支持!)