肉醬意粉
外出吃飯一直都不會吃肉醬意粉,
一來覺得吃上去有一陣陣的怪味道,
二來沒有一大件肉扒就好像沒有食送的怪可憐,
三來就是不著數啦!只有丁點兒的肉。
其實肉醬意粉又不是真的很難吃,
一般的大食會都會有長期的棒場客。
明天的愛延我就是選了這個菜式,
買好了材料準備了心志要做好這個肉醬意粉呢!
剛從樓下的大快活買了一盒肉醬意粉回來,
印象中第二次買肉醬意粉呢!
第一次是可藝年代貪便忍痛吃下的,
這次是第二次,是為了解肉醬意粉的奧祕而買的。
大家一齊落足眼力觀察一下這盒肉醬意粉,
一大灘的當然就是肉醬意粉了,
右邊的也明顯是配菜,有紅蘿蔔同脆肉瓜。
嗅一嗅發覺也頗香的,香味維持了20秒左右。
意粉的長度適中,有長又有短的,
肉醬下面的意粉應該都只是白焯的。
吃下去整個味道配合也是很不俗,
不會太多汁又不是太乾,總之剛剛好。
只是配菜有點兒難吃,脆肉瓜算是可以的說。
以下是開始準備煮肉醬意粉前的一些考慮:
- 肉和汁的比例是多少
- 意粉是否需要用茄汁而不用清水煮
- 有什麼配菜
- 預多少人的份量
- 用什麼盛載
- 如果確保吃時是熱的
- 何時開始煮‥‥‥
以下是一些答案:
- 肉多應該比較好
- 用清水煮已經可以了
- 用粟米粒和芝士粉
- 10人份量
- 用錫紙兜載意粉用膠兜載肉醬
- 在微波爐叮熱肉汁意粉在回教會前才焯熟
- 現在不開始的話我想我不會開始的了‥‥‥
(以下一段文字用口語撰寫,比較傳神吧!)
先用蒜蓉爆香個鑊,然後將D免治豬肉落鑊先用慢火將D豬肉煮熟少少,
然後再開大火係咁炒下兜下,加D鹽加D糖再加D蒜粉,再起鑊備用。
開始煮汁,汁用左祕製既肉醬意粉汁,係「多味好」牌祕製既。
洗完鑊之後又用蒜蓉再爆香下個鑊,之後落返D肉又炒炒,
之後就落曬兩樽蕃茄蒜蓉汁,再煮下兜下就上兜,扱蓋留返聽日用。
意粉就今朝先至焯,因為應該新鮮D,同埋應該幾個鐘姐都仲可以保持溫度。
驚D汁過左一晚唔知有冇變到,今朝叫左我阿爸試食,佢話冇事仲幾好味^^
今天教會愛宴的確很多食物,我的肉醬意粉都有不少支持姐呢!
付出真的是可以很開心,這是第一次在愛宴預備食物吧!很開心呢!
感謝主!








你整得幾好食呀!
你認真做野的時候,真係好勁lei~
連煮食都咁認真~
下次又再整ar~hee
都唔係好講究姐!我只係參考同埋比較下咋!
我又邊跟到人地「大快活」既水準丫!
我唔係傻架‥‥‥>.<
你都有食過呀?係唔係真係好味架?
我試過就覺得大快活個D好味好多喇。
不過好開心有人讚同埋有人食呀!
我一直都好懶煮野食架!
係屋企冇野食就算冇錢買野食都唔會煮,
除左公仔麵。
不過今次我覺得為愛宴而煮又容易D啵!
下次諗下再挑戰下其他難度先^^
洗唔洗咁多野搞呀~是但整咪得lor~哈......
可能係我冇咁既耐性去整啦~哈~我好怕里d咁鬼煩既野嫁~哈~
哈!我只係打得好講究姐!
實際上好多野都好是但架咋!
不過做之前有個計劃就點都比較好既^^
^^好呀!期待你煮既野食。
應該係期待大家一齊煮野食^^