肉醬意粉

外出吃飯一直都不會吃肉醬意粉,

一來覺得吃上去有一陣陣的怪味道,

二來沒有一大件肉扒就好像沒有食送的怪可憐,

三來就是不著數啦!只有丁點兒的肉。

 

其實肉醬意粉又不是真的很難吃,

一般的大食會都會有長期的棒場客。

明天的愛延我就是選了這個菜式,

買好了材料準備了心志要做好這個肉醬意粉呢!

 

剛從樓下的大快活買了一盒肉醬意粉回來,

印象中第二次買肉醬意粉呢!

第一次是可藝年代貪便忍痛吃下的,

這次是第二次,是為了解肉醬意粉的奧祕而買的。

 

IMGP2252

大家一齊落足眼力觀察一下這盒肉醬意粉,

一大灘的當然就是肉醬意粉了,

右邊的也明顯是配菜,有紅蘿蔔同脆肉瓜。

嗅一嗅發覺也頗香的,香味維持了20秒左右。

IMGP2253

意粉的長度適中,有長又有短的,

肉醬下面的意粉應該都只是白焯的。

吃下去整個味道配合也是很不俗,

不會太多汁又不是太乾,總之剛剛好。

只是配菜有點兒難吃,脆肉瓜算是可以的說。

 

以下是開始準備煮肉醬意粉前的一些考慮:

  • 肉和汁的比例是多少
  • 意粉是否需要用茄汁而不用清水煮
  • 有什麼配菜
  • 預多少人的份量
  • 用什麼盛載
  • 如果確保吃時是熱的
  • 何時開始煮‥‥‥

以下是一些答案:

  • 肉多應該比較好
  • 用清水煮已經可以了
  • 用粟米粒和芝士粉
  • 10人份量
  • 用錫紙兜載意粉用膠兜載肉醬
  • 在微波爐叮熱肉汁意粉在回教會前才焯熟
  • 現在不開始的話我想我不會開始的了‥‥‥

IMGP2256IMGP2255IMGP2254
IMGP2257IMGP2258IMGP2259

(以下一段文字用口語撰寫,比較傳神吧!)

先用蒜蓉爆香個鑊,然後將D免治豬肉落鑊先用慢火將D豬肉煮熟少少,

然後再開大火係咁炒下兜下,加D鹽加D糖再加D蒜粉,再起鑊備用。

開始煮汁,汁用左祕製既肉醬意粉汁,係「多味好」牌祕製既。

洗完鑊之後又用蒜蓉再爆香下個鑊,之後落返D肉又炒炒,

之後就落曬兩樽蕃茄蒜蓉汁,再煮下兜下就上兜,扱蓋留返聽日用。

意粉就今朝先至焯,因為應該新鮮D,同埋應該幾個鐘姐都仲可以保持溫度。

驚D汁過左一晚唔知有冇變到,今朝叫左我阿爸試食,佢話冇事仲幾好味^^

 

今天教會愛宴的確很多食物,我的肉醬意粉都有不少支持姐呢!

付出真的是可以很開心,這是第一次在愛宴預備食物吧!很開心呢!

感謝主!

Comments (8)
louriaNovember 18, 2006 12:29 PM
好講究a>v<..你係咪傻嫁-0-
priscilla_lpyNovember 19, 2006 02:15 AM

你整得幾好食呀!

你認真做野的時候,真係好勁lei~

連煮食都咁認真~

下次又再整ar~hee

zenkioNovember 19, 2006 05:15 AM

都唔係好講究姐!我只係參考同埋比較下咋!

我又邊跟到人地「大快活」既水準丫!

我唔係傻架‥‥‥>.<

zenkioNovember 19, 2006 05:20 AM

你都有食過呀?係唔係真係好味架?

我試過就覺得大快活個D好味好多喇。

不過好開心有人讚同埋有人食呀!

我一直都好懶煮野食架!

係屋企冇野食就算冇錢買野食都唔會煮,

除左公仔麵。

不過今次我覺得為愛宴而煮又容易D啵!

下次諗下再挑戰下其他難度先^^

joey_0626November 19, 2006 07:28 AM

洗唔洗咁多野搞呀~是但整咪得lor~哈......

可能係我冇咁既耐性去整啦~哈~我好怕里d咁鬼煩既野嫁~哈~

zenkioNovember 19, 2006 08:22 AM

哈!我只係打得好講究姐!

實際上好多野都好是但架咋!

不過做之前有個計劃就點都比較好既^^

grace_elimNovember 19, 2006 11:27 AM
ka ka ka~ ,模賬飲?斕~~~辦?扻樑憩疑,扂猁淕疑嗣疑嗣珧妘掀斕妘~~~~yeah yeah yeah~~~
zenkioNovember 19, 2006 11:46 AM

^^好呀!期待你煮既野食。

應該係期待大家一齊煮野食^^