我係咁樣既人Private

我是一個懶惰的人。
我通常也是懶得就懶,係屋企係咁,係讀書時候係咁,係事奉係咁,只有玩既時候唔係咁。
係屋企我唔做家務,只係有時心情好先做下;通常係屋企都只係玩電腦,連同屋企人講野都好少。
我細個讀書既時候都幾勤力既,不過愈黎愈懶,愈黎愈唔鐘意用腦;不過考試前就會好努力咁溫書,仲會怪之前冇平日都溫書。
事奉上面我都做唔到好好準備教才同埋係個腦到諗一次個過程,次次都係到個時先自由發揮。
去玩約左人既時候有時候都會懶而唔想應約,不過大部分唔應約都係因為冇錢。
不過如果心情好,以上既懶都可以去除,可以變得好勤力;如果有人同我一齊做,我又會可以好勤力同埋好用心,所以我諗我係一個幾依賴人既人,我亦都會係一個好飄忽既人。

我唔係一個守信用既人。
我經常會唔考慮清楚自己既限制就應承人地既要求。因為我覺得幫到人既我做到既我一定幫,所以我做到個樣野我就會應承;不過好多時我既時間、金錢、同埋知識都未必真係可以應付到應承左人地既野,即使係約人食飯,我都可能因為要做第二樣野而失約,又或者會因為錢唔夠用而失約;每次我都會覺得好無奈。我以前都好注重人地應承過我既野,不過因為阿媽講既佢做唔到,自己講既野自己又做唔到,開始覺得有好多野係控制唔到,所以唔再重視,同埋自己都唔想比失望既心情影響而唔開心。

我好叻諗野,不過唔叻做。
我由細個就已經係成日諗野既人。我細個會諗好多天馬行空既野,又會好陶醉於自己既幻想世界,亦都會好想我所諗既野會成真;小學三年級讀左一課書講發明大王愛迪生,話佢發明左三千樣野,於是我就好羨慕佢,好想好似佢咁,不過自己卻從來都冇話諗到既野就將佢做出黎,反而好似諗完就完咁樣。對於好多既野我都可以諗得好多好深同埋好特別,通常都係冇咩人諗過既野,但係自己當嘗試去做既時候發現面對問題就會停步,唔知點做,就會唔做唔試。不過矛盾既係自己好想可以自己親手做出自己諗既野,於是經常好矛盾好辛苦。

我會以貌取人。
我一直都覺得樣係天生既,亦都代表左有d野係改變唔到既。就好似天生靚既人同埋後天化妝打扮既人係唔同既,我只會欣賞天生靚既人。我好有自己對靚既標準,我會覺得靚既野先至值得珍惜既,我會覺得女仔瘦同埋高先至靚,我會覺得外表靚就已經代表係一個上天特別愛顧既人。我會比較鐘意同靚既人做朋友,我會覺得咁先係自己同類型既人。

我經常羨慕人,但付出時間心機既時候又好易放棄。
我成日都會見到人地好叻既地方,我會好欣賞,而且自己好易會好想好似佢地咁叻,於是就會去嘗試,因此自己就會有好多好多想做到既野,但係自己又冇咁多時間、金錢去學,同埋自己又冇心機去專心一件事,每樣做好少少,於是一事無成,又經常羨慕返。