二家姐今早讓我正式成為舅父了!
昨天探望她時還流下感觸、辛苦、疼痛的淚,
今天從姐夫口中知道她很堅強的把兒子生下來了。
7磅的外甥,真的很像我的姐夫呢!
好得意a個bb>v<....
你家姐同你差唔多樣咁既....
.................................
都有好多人話我地似樣既雖然佢肥D,哈哈!
個bb真係好得意ma..你駛咩咁無奈呀....人地既舅父~
我無奈你話我同家姐個樣差唔多姐!
我外甥仔又真係好Q既^^
你係跑用既個個名,洗唔洗我幫你post一下呀?哈哈
你對我好D我就考慮下啦!^^嘻嘻
好得意a個bb>v<....
你家姐同你差唔多樣咁既....
.................................
都有好多人話我地似樣既雖然佢肥D,哈哈!
個bb真係好得意ma..你駛咩咁無奈呀....人地既舅父~
我無奈你話我同家姐個樣差唔多姐!
我外甥仔又真係好Q既^^
你係跑用既個個名,洗唔洗我幫你post一下呀?哈哈
你對我好D我就考慮下啦!^^嘻嘻