(untitled)Private
星期1都冇返poly,成日就係係屋企,不過都做左唔少野架!都幾開心既,因為自己都總算冇啥到d時間。打左一半會議記錄,買左枝筆,不過好似都冇咩喇喎!仲有既,咪寫左本log book囉!12點先開始寫信俾歡歡,寫到成3點!之後沖涼都成4點喇!之後都仲要唔訓update d driver,我都唔係好頂得自己順!
今日返到poly tick唔到attendance,失敗!之後去左同振振食飯,之後再見professor。跟住hea左陣就去可藝喇!訓到爭d落唔到車!
今日教可藝唔係好掂!一黎先己冇咩備課,自己好明顯感覺到問題係邊到。今天亦深明「老師同學生既分別其實都只係老師比學生早少少睇本書」呢個道理。
夜晚同啟宇阿程同埋啟宇媽媽係delifrance到食,之後就上神學概論講基督論,又有好多野塞入腦,有唔少唔明既野,不過見到讀神學真係唔係咁易!iman打俾我不過我校左靜音,都唔知咩事。打返俾佢又唔聽,又話打返俾我又唔打!