(untitled)Private

星期5冇返poly,即係又冇做lab,就去左可立補習。今日開始既時候都ok,不過之後有少少難handle喇!

星期6返左poly冇返教會,不過都冇咩用,總算學到少少362既免強黎講。聽阿sir講左d我都識既野,不過學到少少新野既。去左ef lab做左個experiment關於個remote既,ok咁啦!開始有dfyp既氣氛喇!之後去左元朗同阿佛佢地食飯,講真有少少係佢地一廂情願地覺得齊人好玩,不過我又唔係話唔好玩,只係佢地我都唔係好識姐!不過都ok既希望大家做到fd咁啦!打邊爐打左98蚊,呢d錢係我第一次用信用卡現金透支出黎架!即係唔係好野。之後去左打籃球,打得都開心既,下次可以繼續喎!完左就去阿佛到訓,講真一直都係有好多野想同阿佛講既,不過事隔耐左好多野又冇左想講既衝動喇!我地玩到3點就訓,訓之前都有傾計,不過明顯阿佛好想訓,我都好累架不過!death notes,依舊好睇。

星期日教耶小,ok啦!都免強可以,不過呢感覺就好似冇返過教會咁。練歌練鼓慢慢變成係教會最開心同埋enjoy既野。3點就出去藍田開會喇!開會都幾好玩既,同埋都有好多教學既反思,同埋我仍然都係咁冇紀律同埋責任感。一齊食野,大家似乎因為唔係真係好熟而冇咩野講咁有d靜,何姑娘明顯咁做左好多野令大家有話題同埋焦點。知道左何姑娘一d家庭背景同埋認識左少少佢老公。又睇左佢d婚紗相。

打左俾natalie問佢份工既進度,不過不知不覺咁大家就傾左好耐,由藍田一直傾到返良景樓下,整整有個半至2個鐘,厲害!都認識左佢多左,同埋都唔覺佢真係咁靜同埋冇自信姐,不過有d位佢既思想係有d怪,不過怪可能只係因為我用自己既思想比對出黎既結果姐!