(untitled)Private

今日7點12起到身,7點半到出門口,不過返去去都係遲左少少,不過對比以前,今次可以講係十分準時喇!阿sir講左題rc circuit,講真只係明d唔明d,不過都好過聽佢唔到啦!由於冇notes,上佢堂有d跟唔到添!我要再著緊d至得喇!

之後都未去食飯,不過又冇去到上management,係cf做左381份功課,好彩有做到姐,而家都識點做喇!之後去左食飯,試左新野,不過唔試好過試,麻麻地好食,即係唔係好好食。

之後返去上381,今日上堂真係訓死,好眼訓好唔掂!同埋都唔係好知阿sir講乜!基本上都猜咩人聽佢講,佢都有少少飛既感覺。

再上361,因為佢地話今堂有test可以拉返上次份卷個分。我有61分呀!係班入面算係幾高分,可能係5至10名內。阿sing佢地都係30零40分咋!搞到我都再努力左向呢科比多少少心機落去。今日做既個個lab,都識左好多,even冇上堂,不過始終唔上堂都係有d問題,但為左幫人頂堂咋!原諒我啦!

夜晚去左浩然屋企整機,佢間屋原來都仲亂過我屋企,不過佢地一人有一間房,幾正!寶華為左招呼我特登煮飯,聽浩然講原來平時係唔會咁煮飯,只係落街買野叮架咋!我都有d尷尬。講真,整電腦就係咁,成日週圍去唔同人既屋企家訪同埋食飯。我覺得幾好,大家好似會close一d咁。佢部電腦我搞左好耐都係搞唔掂!最緊要既係連keyboard佢都睇唔到!點入bios呀!入唔到bios我都唔知點整到佢用cd boot機再重裝windows喇!最後我咩都抆曬出黎得返底板cpu同埋ram,佢都係睇唔到keyboard同埋入唔到bios,所以我下左個定論話個底板應該有問題,我相信都應該係架!

我帶左個hardisk返屋企打算幫佢backup d data,點知原來佢個hardisk真係中曬毒,仲要係好毒個隻!咁‥‥‥唔知個底板有冇壞呢?嘻‥‥‥