(untitled)Private

今朝9點半起身,正好係應該出門口既時間。不過我係要半個鐘要換好衫同埋梳洗既,所以都遲左半個鐘先至返到去上ge。今朝既ge係上中國既政治體制,我覺得都幾好。真係既,作為一個大學生係應該對呢方面有d認識,另外作為長遠想係國內做傳教士呢個目標既我都係應該識d law既。sharon今朝都有上ge,lunch就撇低阿paul同振振去左同佢食飯喇!應該話食米線,因為去左食雲南米線。食左個雞絲米線,一般咋!仲要唔夠食,再叫多個水餃先至夠,不過夾埋都要成47蚊。呢舍係我既lunch!

之後去左上另一個ge,上中國科技,都唔知個鬼佬講咩!聽到真係好鬼眼訓!到2點半就撇左喇!

今日代阿邦教小3,佢地個班都唔係話太曳,都可以control到既。今日我都教得幾開心,因為佢地都唔係話唔肯用腦個d。講到唔肯用腦,我會諗起曾麗絲。

夜晚有返祈禱會。最近都真係冇咩motivation返祈禱會。唔係得牧師星期日個句同埋「偉人之所以偉大係因為佢地係唔想做既時間仍然堅持去做」我先至返咋!祈禱,我仲要再諗清楚咩叫祈禱,仲要體會一下點為之一個全心投入既祈禱。今晚既祈禱有d心散。仲有,我好驚自己變成只係用口祈禱既人。

夜晚淑儀提點我要守時,做好榜樣,又講左個生命查fit人既主角,坐輪椅既個個羅左個最守時獎去鼓勵我,但係我只覺得佢好似阿媽咁好煩。不過自己一個既時候聖靈就好清楚咁用上星期日既道去提點我督責我不受教的心。明白淑儀是以我是有智慧的人才提點我,又思想「偉人之所以偉大係因為佢地係唔想做既時間仍然堅持去做」這句話。現在想起來,當年主釘十架前也不是太希望上十架,佢驚,不過佢都完成左,盡左佢要做既。我都應該學似耶穌。