(untitled)Private

今日都唔遲起身,9點3到啦!11點就返到去雖然都係遲左半個鐘到。上fyp既writing skill,都幾好既,畫mind map,俾左個好好既present練習我,最緊要係俾左個時間我諗清楚一d我地個fyp!個阿sir係老外黎既,不過佢好似對我地project好有興趣咁,不過做唔做到都仍然係未知之數。

晏晝去食lunch啦!係拉記門口等阿星,點知撞到nollel喎!俾左隻邪牛丸佢,佢話下次約食飯喎!今日lunch都仲係魚片粥不過就唔係雲吞麵係水餃。食完就去cf搞我地篇essay,超辛苦咁終於搞掂,算係summary左人地個web咁啦!搞到3點半,咁我唔上management去可藝補習喇!

去到都係搭半咋!都仲有時間俾我整理下d notes同埋同d miss so so下。5點就上去喇!得兩個女學生,對門又鎖住左。開左都係多一個男仔咁大把,因為其他個d好似都去左社制籃球。咁叫梁志恆做數啦!好似私人補習咁!過左幾個字就多返兩個啦啦隊既女仔喇!咁我都開心少少,樂觀少少喇!個學習氣氛都好左,我就講一講個百分增減喇!都講得幾清楚,自己就好滿意喇!叫佢地做數,唔明就問。我覺得自己都真係有d似老師,同埋我feel到佢地係好重視同埋尊重我既,撇除左上次少少既不利因素lu。今日佢地仲有d人留係度問返清楚d concept添!唔錯唔錯!佢地都有進步!

改埋d卷就走人。同阿程同啟宇去左彩雲軒食麵,之後就去宣道會上堂喇!今日個課程講d野好正!open左我既mind!真係好amazing!我覺得真係好我有機會上呢個咁正既course!上完就返屋企喇!去左銀行check戶口,都仲未出糧!有冇搞錯!