星期1,發左個衰夢。起身,就返poly喇因為要上381。上poly樓梯時見到sharon,佢好似感覺有d突然咁,不過因為我見到佢先所以冇呢個感覺。最特別既係尋晚係msn佢叫我唔好再搵佢因為話我好煩。講真我知佢唔係真係話好煩既只係佢有好多野唔開心同埋佢覺得好煩,不過佢send d唔好既圖過黎我就真係好唔鐘意而且叫佢唔好再send,我覺得真係唔會係我既錯,所以對我黎講見到佢我都係可以好輕鬆咁講句hi,不過就唔知佢會有咩feeling喇!少管也罷,我趕住上堂。
上完堂去食飯。同左dicky同朱展去食,都係同佢地吹下d無聊水。之後去cf search篇management essay QTM既料。夠鐘就去上堂,上362 tutor。佢今次都真係教野,教得我都明明地。只係原本之前個d完全都唔明所以都冇辦法完全去到了解。上完之後同朱展去左旺角買遙控。不過行左好耐而且講真都唔知應該買d咩同埋點樣買法。行到一間,終於問得好清楚舍老細,我地都終於明白好多喇!不過問題又黎就係話我地跟本都唔可以識得點樣拆開佢黎駁落8051,因為佢用既係vr而唔係我地原本好簡單咁諗係一個switch。朱展就好堅持買,不過我就覺得唔買住好過。我地係條街都爭持左好一陣,佢話買,我話唔買。最尾都俾我講嬴左,佢都應該明白個professor既要求有時候佢自己都唔知,反而我地做既就要每步都好清楚喇!如果可以control到一個簡單既我地先至有條件同埋基本既知識去控制另一個比較複雜既控制。而且我地好應該留返d資源for sem2去develop我地既product。好彩佢明我既point姐,而且希望佢真係明啦!
之後同肥貞食飯,去左旺角既沙爹王。食左一碗超辣既米線、一碟咖哩牛肉炒飯、一碟椒絲腐乳通菜、焗芝士茄汁餃子、龍蝦湯,真係好正!杯凍檸蜜都係好正好正!有d好似者喱咁既野吮架!
返屋企踩單車去車厘子度俾d顏色佢,因為佢聽日要考art。返屋企開工做我既essay,諗左兩個鐘都唔知點做,之後copy左人地一個web site就訓覺啦!