(untitled)Private
星期日我踩單車返教會,都好準時架!搭10就返到喇!比平時都早。牧師篇道教導我地待人應該懂變通,就如箴言所講的「你不要責備好譏笑人的,免得他恨你;要責備智慧人,他必愛你。」所以有時候要知道唔係自己見到其他人的錯而不出聲,只係有時候出聲只會破壞關係,而致使更難去做教導的工作。點解成日都好難記得牧師講既道呢?不過卻係覺得佢講得非常之好架喎!
崇拜之後同阿架傾開計,講到佢既工作,講開佢係銅鑼灣做野,我就順勢問佢有冇工可以介紹俾我一個女仔既friend。佢竟然話有,唔通神都真係幫灰姑娘?咁我就捉緊阿架,希望佢真係可以介紹到份工俾佢喇!
查經,查利未記18章。講不可亂骨肉之親。我有兩個問題問馬榮,不過好明顯佢所講既唔係我所能夠完全接納的。不過我都可以理解佢既觀點既。不過我覺得神係唔會玩人既神,帶得佢地入去就應該係迦南人既罪滿左盈。另外一個問題牧師都肯定左我既觀點,個個活著係解肉體既生存。
晏晝同牧師兩個人食飯,真係千載難逢既機會。因為牧師整親隻腳所以唔去得遠食飯,所以我陪佢。我地既話題有講係神學既又有講查經既都有講d另外既,都好平均。唔係話講得好雀躍,不過都有好多野講同埋問。
食完返去就開會喇!今日開會都其實唔係好似開會,似會報一d野多d,而且都幾靜下,冇咩人有發表。
之後就返左屋企喇!返到屋企好好咁執野,都執左好一陣,之後就整齊曬喇!夜晚終於羅左cathy電話喇!唔好想溝佢,只係想幫佢搵到份工,等佢可以知道神,同埋相信世界真係美好既。