(untitled)Private

今日8點半就起左身,搞到成9點至出門口,因為又上左陣網同埋沖左個涼。去m記買左個開心樂園餐,換左隻邪留丸,我好心幫人換架咋!唔係為左溝女架!係車度睇左本講寫手提電話java game既書,好似都幾明咁喎!

返到去10點,遲左半個鐘姐!羅左d laplace既問題就做喇!都唔知點做!都冇人教!真係估唔到呢個就係所謂既make up class!不過同阿wayne都做到5題到,而家識返以前pure maths d野啦!不過講真,真係好無癮囉!12點半就去左唱lunch k,唔係我想架!不過全部fd都去,我亦無理由一個人去食飯咁戇居假!唱到成3點,原本應該要點半返去既。

返到去竟然見到ck li,佢唔知教緊d咩,不過似乎冇人明咁姐!佢正講正講,都冇人明。不過又係自己衰先既,又唔睇notes,唔明都係自己羅黎既。ck li講完之後又吹水,吹到4點就走喇!d人全部都跟住走,得返我同朱展,好無奈囉!我地搞左陣都係唔明阿sir寫咩野,之後就傾project d野喇!傾左陣都係冇咩結果,5點半就撇喇!

返到去同心圈仲開緊會,好似講左好多好偉大既野咁。之後就,到我地約翰組開喇!我今次都學精左,好安靜,一d都唔衝動咁睇下盼恩既意見先。開會都好順利,唔錯!同盼恩既合作好似愈黎愈ok喇!真係好!不過覺得先己同神既距離真係好有問題,個gap好似好大咁!問題一定係我度,但係究竟係邊到出問題呢?真係要好好諗下。

8點返左屋企後羅埋個hardisk踩去寶田幫眉姐整電腦。爭少少野就落左去買,好多間野都收左皮,搵左好一陣都好彩俾我搵到間未閂既,好彩。買齊曬野都係唔知點解唔著,又搞一大餐,祈左禱之後又真係搞得掂喎!呵!眉姐包左15隻9菜豬肉餃請我食,湯底係紅蘿蔔湯,好味好味!華華,仲送左個磁石同埋一個十字架俾我,佢真係好可愛。