(untitled)Private

星期5 12點起身就約輝食個lunch,之後就出去可立喇!day off丫嘛,都幾悠閒。心情靚所以都買左盒樂天熊仔餅俾我班d仔,不過係希望佢地會乖而俾佢地。好可惜,我一d都感覺唔到佢地有咩咁乖。不過今日千年難得咁好早就到,有d唔知做咩咁既感覺,因為平時都會好rush。

今日佢地都冇個乖,都唔知發生左咩事。我用左好多時間令佢地平伏。如果照原本邊個乖就有熊仔餅既話,佢地冇一個可以得到。今日又係計印仔又係寫10月導師的話既日子,所以今日我都好忙下。佢地做功課係得高子晴、曾麗絲同埋彭志健有少少心架姐!其他人都冇咩認真去做。係到我羅左d熊仔餅出黎佢地先至識得乖d同埋聽話小小。我轉左個plan就係要佢地畫齊佢地學左既4邊形就可以有,佢地有d都好求其,我要佢地改到好靚先至俾佢地熊仔餅。何銘恆都算俾左dd面我或者係何姑娘架啦!佢之後都肯去做左樣功課俾我。我又要諗下下一步棋應該點行喇!葉泓軒,我真係唔知點解呢隻仔咁難搞,愈黎愈冇禮貌同埋跌序,救命!我一定要佢見何姑娘先得!因為今日係寫10月導師的話,我都狠下評語,佢地係點我就照寫,希望佢地知道都係會認真架啦!有時都覺得冇咩符,真係!不過講真,真係可能要求下神幫下我,成日用自己既力量都好似冇咩效果咁!求神讓我懂得點樣運用自己既魅力啦!哈!

放學就返屋企喇!返到屋企玩左陣電腦就約左輝去踩車。由屯門踩去市中心再踩去天水圍,都去到好入下,去到濕地公園至回頭,踩返去建生,食左我既晚餐,一碗加左底既牛膀麵同埋一杯凍檸蜜。有左部單車之後多左好多運動,同輝又keep得密左,幾好。