(untitled)Private

真係好耐好耐好耐冇打過日記啦!應該係由上個禮拜6同約翰組燒野食個日開始。

個日個狀態都好一般,不過d人都好踴躍下搞到我都冇得懶。有眉花佢地4個、詠然同佢兩個姓黃既同學、6個約翰組既組員包括埋阿龍加承恩鄰居肥仔、再加同心圈4個另外神學生淑儀同埋清姐。哇!都有廿人!估唔到都搞得幾大,我幾驚handle唔到。同心圈都搞左好多好多野!佢地買野食又霸爐,又看野又透埋爐。我?淨係同約翰組同埋d新朋友玩咋。不過都真係要好多精力。帶佢地去放箏,其實我都唔識放,最緊要又冇咩風,最後都冇邊個放得成。佢地就去踢波個d,我跑到幾累。燒野食都唔係想燒,不過就好想食。講真丫!我都冇咩mood去同佢地玩架啦!不過阿明又好野喎!佢提出自我介紹跟住玩遊戲,講真個句我都唔敢帶頭,不過佢好勇咁帶左而且諗埋遊戲,而且最尾個氣氛都幾好添!我真係覺得阿明好勁!佢真係好唔同,佢以前只會提出不足同埋意見,不過而家佢落手做埋,好叻!ruby同盼恩都好好咁同d女仔去傾計,我就冇咩可以同d女仔講架咋!哈!食到咁上下就去左踢波,約翰組同眉花佢地都玩得幾好幾埋,應該都會熟左d架啦!唔錯!唔錯!希望可以keep到繼續落去啦!

返到屋企都夜,不過見到阿媽就有感動想同佢傳福音。我問佢關於佢既信仰既野,又講下自己個d。不過我發覺佢信得真係好多記號,佢係佢既神所經歷仲多過我同埋好似仲大過我所經歷既咁!後尾講講下都講唔埋,有時仲炒大獲添!最尾傾到成4點幾,跟住第2朝崇拜仲遲埋到。係教會而家我就淨係成日打鼓,好似少左做關顧既工作咁喎!

星期1 381 midterm,好彩個midterm唔係好難,而且我都好似幾識咁,佢出得都幾易。考完試我就去左同sharon,係上ge既時候識既一個讀fashion既一個女仔,去睇電車男。同佢第一次出街亦都可能係最後一次。講真我真係當識朋友咁出街架咋!dd都冇諗過拍拖既階段,我知道佢唔岩我既。睇完戲之後仲行街添!不過冇錢買衫。

星期2原本係要返poly見professor,不過一黎又遲起身,二黎又冇帶電話,返到去都冇見到professor又搵唔到朱展。返去淨係上網同埋print左下晝教maths要用既notes同埋exercise咋!因為病呀!所以去左poly睇醫生,15蚊都幾抵既。之後就去可藝喇!今日得2個人上堂,真係‥‥‥好挫折,不過我又唔覺得自己失敗既,只係知道自己或者講數學仲未能夠有足夠既吸引力吸引學生。好似話佢地有活動咁喎!

星期3上晝上fyp writing skill,之後就上ge,就同埋sharon一齊上,應該係最後一次一齊上ge lu!不過for me it doesn’t matter,佢可能都會有1少少唔捨得掛!哈哈!之後去左食最後的tea,為左答謝佢個份notes令我可以pass個frame,所以我都請左佢食呢個tea,12蚊咋!poly d tea都幾抵食而且都幾好味架!返屋企原本都想溫下362因為聽日mid,不過聽日又要present不過連powerpoint同埋份資料都未睇過,所以都係做左個present先。不過做完都冇時間溫書lu。係打俾個同學佢將佢識既講左俾我聽一次咁大把囉!都成2點先訓。聽日仲要6點起身添!對我黎講係一個大挑戰!

今日,好彩都起到身,大概8點鐘返到poly啦!都仲有個半鐘溫,不過d同學9點先返到黎,最不過都係份卷都冇出到我地溫個d。冇訐啦!呢科,我夾埋都上唔夠一個鐘,之前堂堂都走曬!接住即刻就present喇!講真,我都未整理好要講d咩,都係趁partner present既時間去整理,好彩都過到骨,似乎仲唔錯咁!哈!真係好好彩!

食飯後去hea左1粒鐘先再上堂,訓左上半堂,下半堂阿sir係咁飛notes,一改風格,可能個d野真係廢架啦!之後佢講佢以前既野。佢阿媽阿爸刃60幾歲先生佢,佢讀書個陣就要做partime,同埋佢知道自己一定要羅獎學金先交到學費。佢話佢畢業既時候已經夠錢買樓俾佢阿媽!同埋佢個professor唔係講英文好似係講spanish個d,佢聽唔明就自己係library搵書睇,睇左好多書都唔明,最尾搵左一本千年古書終於明白曬咁話。仲教我地要點tip d阿sir出題目,佢話d professor只可以出直拳橫拳勾拳幾度板虎,因為凌空轉體個d係冇意思既。考試卷係要係一個鐘頭做得完,所以d題目只可以係d有nice answer既個d,黎黎去去都係得幾個板虎,背熟左d srtep想唔羅a都難。佢話佢萬試萬靈。

講真,好難係大學搵到一個professor教人點考試架啦!佢就好似遵理個d名師咁!星期6我應該返唔到小組咯!好似都未試過咁!不過因為有make up class教返今日死到直既362,所以我都係放低小組喇暫時。好彩盼恩殷切咁承擔左,好彩有佢。我真係希望可以追得返曬之前唔識既野!

搭車個時打左俾歡歡,都真係成個月冇打過俾佢喇!而且收到佢5封信都未回,唔打真係良心過意唔去啦!不過之前又忙,今日輕省左咁多正好就係打俾佢喇!同佢傾左1個鐘到啦!佢聽日跑1500米,叫我幫佢祈禱。哈!我好似好好彩咁!可以岩岩好係佢需要人代禱既時侯打俾佢。

聽日唔洗返學呀!不過都要去可立教小朋友。希望聽日ok啦!最近都唔係咁穩定呀!