尋日冇打日記添!而家打返。
尋日原本都係話返362,不過都係起唔到身!如果下個禮拜都起唔到既話呢!咁就玩完喇!因為下個禮拜362既mid term!係喎!都未溫d mid term添!仲以為自己好得閒。
返到去都點幾喇!做381既lab,做到2點半就走喇!因為要去可立功輔,不過好似好衰咁!明明個lab就係未做完既!
今日對住佢地都有d難control呀!好勉強好勉強。葉泓軒真係好唔掂!成日係度攪攪震,何銘恆都係幾麻煩。曾麗詩d態度,令我對佢都冇之前咁有好感喇!反而高子晴同埋曾詠豪係比較乖d既。今日我都好認真咁鬧何銘軒,不過冇咩point。嘻。由於叫左佢地做2個禮拜既功課佢地都未做,所以今日都冇教書,要佢地做返!不過佢地都係有好多唔識,咁冇計啦!可能係我出得難左d。講真,葉泓軒係數學方面係叻d,不過高子晴係比較肯學個個。
何姑娘入黎同我地班大清潔,即係逐個鬧呀!我就回報話:何銘恆話唔見左本手冊,呢2個禮拜都冇做功課;葉泓軒好冇禮貌,仲成日同佢地玩;彭志健成日講d好似粗口既野;曾麗詩就淨係想知答案多過點樣做;高子晴都ok,好左好多,係有時冇咩禮貌;曾詠豪就同佢地3個玩。咁何姑娘就逐個叫佢地出黎鬧喇!我唔心痛,只係我覺得何姑娘點解可以做到呢種威嚴架呢!佢好似唔係好大聲鬧架咋喎!
之後佢地都係乖左d既,不過曾麗詩仍然都係冇個個學野既心,令我真係失望。何銘恆,可能佢係想人鬧下佢。
之後就趕返去教會教約翰組喇!遲左20分鐘,盼恩都到左喇!承恩浩然佢地一開始係度傾計,我就話係地黎呢度係溫書唔係傾計既,傾計就返屋企,咁佢地就唔再傾喇!真係專心溫書喇!好明顯,教完可立對我既事奉好有幫助,有返d威嚴。佢地肯認真溫書既學習氣氛都好好,我都好滿意,以後都可以咁認真就好喇!
夜晚1點同輝落左街踩單車,先踩去兆康,再過工廠區,之後沿ive同可排踩返良景。唔錯唔錯!幾好玩!