今日9點半先起身,成10點先出門口,返到去都成11點囉!遲左半個鐘。今日sharon打過電話黎morning call不過我太夜訓喇!都係聽唔到!哈!
返到去聽fyp writing skill,我覺得不知幾有用,我英文差丫嘛!聽完都有信心d去做fyp report,而且其實中7個時已經好想知一個formal report應該點寫架啦!
之後同阿paul振振去左食飯,拿拿聲又趕去上ge喇!明明就係約左sharon既,不過都唔知佢坐邊,咁就求其搵個位坐住先喇!羅nots既時候就見到sharon啦!講真,其實我見到又認得佢既,不過我呃自己話唔知係唔係姐!坐左半堂,等break先過去搵佢。坐係隔離,都有d野講下既,不過暫時都係講ge。上完之後佢話陪我去reg ge,真係好彩,唔係我真係可能會唔記得!神真係愛我喇!之後同佢去左新can食tea,講真我都真係幾飽架啦!我覺得sharon對我其實印象都唔錯,不過我無意發展呀暫時!哇!咩我諗得咁快架!哈!sharon,多一個朋友姐!
食完tea就去上361,今日真係知道曬佢up乜喇!不過聽日就mid term test,都唔知佢出成點,返到屋企到而家又溫得唔係好多,聽日要再add多d oil喇!
哇!詠然可能可以帶到兩個女仔返小組呀!仲有眉花佢地都會黎bbq!真係正!怕就怕唔知hand唔handle到咋!神呀!幫幫我地手丫!我今日或者講呢兩個禮拜都add左好多idea係我d約翰仔個腦度,希望佢地可以吸收到啦!聖靈呀!求你揀選約翰組的少年人啦!
msn同以前既灰姑娘即今日既cathy chat,同佢講左好多信仰既問題,不過佢既生命有太多既苦毒啦!佢唔信耶穌係存在既!佢成日話no god!no god!主呀!幫下佢啦!幫下佢啦!讓佢知道你係真架啦!同樣俾我知道一d證據丫!唔好意思,我真係好想見到。