(untitled)Private

今日都好生性咁9點半起左身,10點出門口,11點半先返到去poly,就教朱展8051喇!我咁用心教不過一d都感覺唔到佢有用心學,我既本能都禁住自己要教識佢,不過佢就話自己睇下先,跟住我先唔想再教佢,不過我同佢一組呀!我好驚佢搞唔掂,講真!

見professor,經過professor講一講,我就更加對朱展不滿,因為我連少少佢個part既野都未見到!我覺得佢真係唔係好掂!我真係好想負責埋!不過我知我咁諗就已經入左個陷阱。係既,我係要信佢既,不過佢都要有d野俾我信先得架!不過記返佢係libary搵書,佢應該都有心既。不過我要快d搞掂我個part先得!塞住大家把口。

同朱展食飯感覺到個種冷,都唔知up乜好!淨係可以講report,不過又成日踩親佢條尾。不過大佬,佢諗d野同埋做野既進度真係慢左d丫嘛!求神赦免。

食完飯睇阿paul少佢地做fyp,人地已經有d野睇啦!如果同paul少做我個個你話幾好呢!不過我要加油,大不了做埋朱展個part架姐!同paul少真係好傾過同朱展好多好多,起碼大家都識d丫嘛。朱展?唔識又唔虛心,仲要同我同一組!佢教到我我都服佢丫,又唔係!

management上得3個字就撇喇!因為要返可藝教書。今日遲左好多先開始呀!佢地好鬼慢先上黎。今日先教左佢地一元二次方程,佢地都覺得幾難咁,我都係略略咁講下仔,不過都有d人明既,好少數囉!其實都唔係話難,個concept佢地係明既,同埋背左兩句就天下無敵架喇!我仲諗緊下堂仲講唔講一元二次方程好。跟住我又講左指數,佢地都好似識咁,因為阿sir已經教左丫嘛!不過俾完d數佢地做然後睇返,佢地原來跟本就唔識。不過我試下係佢地張紙度同佢地溝通啦!今日有4個撇左,有一個新加左落黎。呢班仔都有得教既,希望佢地生下性咁啦!

夜晚上神學概論,學到好多野,最重要原來我成日傳福音所用既方法係唔正確既。我唔應該試圖證明上帝既存在,因為我地唔能夠證明到。而聖經本身係對d信左既人講既而唔係對唔信既人講。好多好多既問題,令我對神學同埋一d思想有好多好多既興趣。又有一樣野係好重要既,就係原來神學係要由一個信靠既基礎開始,而唔係由神學得出信神既理由。錯曬,我一開始就錯曬!

係喎!成日都講做左既野,都冇講有咩冇做添!原本話同表妹傾msn架嘛!不過可能太遲返啦所以見佢唔到。講真今日都幾忙下!今日收到蓮妹封信。我爭埋爭埋都唔少信!哈!