(untitled)Private
原來我尋日冇寫到日記喎!尋日返學校上381tutor,不過1個鐘既tutor只係上左半粒鐘因為遲到。之後就食飯之後冇上362既tutor就去左libary搵書,竟然撞到朱展,其實佢都幾有心做呢個fyp既。我借左一本寫java game既書同埋一本vb既書。之後pink打電話黎,叫我食飯,咁我就去喇!都好耐冇見咯!見到佢,覺得冇咁驚嚇喇!可能真係都慣左啦!跟住佢話佢條仔阿威都黎喎!咁我原本諗住同佢講下信仰都取消左喇!可能都要係遲d先!去左荃灣度食,記得就好似係鴻福茶餐廳,或者因為知道名威會黎啦!大家都冇咩講到野,不過又唔係話冇講既,又唔覺得怪既。食完飯阿威就黎到喇!講真,阿威,好似真係馴左,雖然係之前我只係見過佢兩次咁大把。我都有用基督既恩賜同佢傾計架,有善既笑容就梗架啦!我問佢做咩工呀咁,佢都答得我好詳盡喎!我會覺得佢係好少同人溝通既而且佢係好渴望同人溝通添。阿pink真係可以同佢傾多d計。
返到屋企同思慧msn,發現留言錄音個function好得意。同佢都冇咩傾架,不過佢又好似幾鐘意同我傾咁喎!
夜晚就睇vb本書整左個program,幸運七,都幾得意。希望我快d可以寫到個control program啦!