(untitled)Private

今日9點半起身,好快咁梳洗就出門口喇!落街踩單車嘛!係d斜路難踩少少姐!返到去58分。哇!都算準時啦!祟拜都未開始。

耶小,雖然我既準備真係小得可憐,不過我都求神與我同在,愈係事奉我愈明白神同在既事奉係唔同好多既!ok啦!今日一開始就同佢地講下夢,畫下夢,佢地都有少少興趣咁啦!之後就入約瑟個故事喇!講佢被勾引跟住俾人屈同埋坐監。可能個故事本身有d趣味啦!佢地又幾投入架喎!而且好似係第一次冇打喊路俾我睇添!不過見到係海恩悶dd囉!我講故事佢地都識笑下既,同埋問佢地問題佢地都肯應下,教完都有d滿足感架!因為我今次講夢,玩既遊戲都係夢既分享,就係呢個咁引導性既題目,令到佢地好雀躍喇!

同約翰組開會傾bbq個d野,我開開下都覺得好似我出左d喎!好似盼恩又縮返小小咁。我都驚重蹈覆轍,不過又好見到自己一出又可以出得好犀利,我感覺到自己同約翰組同在添!咁講可能誇左d,不過我同約翰仔又fd左囉!開完會食埋飯就同佢地去左踼波,鉅華都有去。ok啦!雖然都係唔知踢乜!不過真係ok啦!都開心既!

踩單車返屋企,整埋個單車鎖個個扣,就玩電腦等到6點半出門口去食阿婆餐壽宴喇!同媽咪同埋大家姐去,二家姐就自己去。去到阿詩蔚同埋程芳就已經係咁請野我地食喇!睇到佢地既生命真係係好開心既!我地都俾佢地感染,講真咁重視既招待真係會令人好溫暖。諗起教會添!跟住我地就出去行街街喇!

出左去都係行黎行去咋!講真我都未能夠明白點解做大既要買禮物俾小朋友,不過諗返自己,有人買野俾自己又真係會覺得佢就係錫我既!雖然係膚淺,不過同小朋友溝通就係要用返小朋友既方法同埋角度喇!我地去左間desny精品店,大家姐就送野俾我地喇!我地一人揀左枝筆,雖然我唔係好重視,不過我好感覺到個份心意同埋佢係錫我既大家姐。有時候,自己都係咁膚淺,或者人人都係咁膚淺。

媽咪今日唔肯影相,唔知做咩呢?佢都冇將原因同我地講。同埋佢今日好似都唔係咁開心,可能真係有d野喎!我既兩個表妹,真係好得意同埋好好玩!我真係好鐘意佢地。佢地生係一個好好既家庭,有d錢咁衣食豐足,原來我對好好既定義係咁架咋喎!覺得佢地真係好幸福。今日同兩個表妹交換左msn。哈哈!講真,大家都好似好鐘意程芳咁,似乎就係忽略左詩蔚喇!不過我都做唔到d咩,唯有同佢msn啦!講時講,冇見9個月,詩蔚已經亭亭玉立喇!佢都幾高下,當然未夠我高啦!

返到屋企望下架單車,好滿足,都好好彩,冇俾人偷到,忍唔住仲影左張相添。