(untitled)Private

今朝9點半起身同輝去元朗傳生度羅單車,10點到到元朗,去左「雲吞皇」食早餐加午餐。11點鐘度就到傳生度喇!一架單車超正!另一架就女仔d。傳生梗係準備左超正個架俾我啦!同輝去左一間單車舖,原來而家d單車舖興自助打氣架喎!第一次學識打單車氣。

由輝帶路終於過左個繁忙既元朗!講真,我真係掩飾唔到我可以擁有一架咁正既單車!我成日都奸笑,因為我太開心喇!不過我都驚輝會唔好受。講真可能會有少少呷醋既,不過佢好清楚佢架單車已經符合左最低既requirment,就係可以轉坡!

我同輝由元朗一直踩到返良景,跟住輝意猶未盡,聊我兜返轉,咁我地就踩,原本話踩到石排,不過我地猶有餘興,繼續向前踩,直踩到屯門碼頭。到個時先知原來已經係2點2喇!咁就極速踩返教會,不過都唔極速架啦因為我都要等下輝。去到教會樓下2點7,盼恩打黎,不過我都冇接因為都就到喇!不過係樓下,我連單車都唔識鎖呢!用左5分鐘先搞掂,上到去佢地已經開始緊個破冰,阿邦帶。我當然冇怪佢地,只係有少少唔好意思,不過都冇將個唔好意思表現出黎。玩超級無敵大電視,ok啦!

望祈帶敬拜,佢自己都唔係好唱,不過好出奇咁大家都好肯唱,唔知食左d咩黎!不過都感謝主啦!呢d場面真係唔係咁易見到。跟住就到盼恩帶訊息,訊息係講耶和華係亮光係拯救仲係性命既保障。佢地都係冇咩反應啦!不過盼恩都帶得好好架啦!而且好明顯佢係準備十足啦!

完左約翰組就開同心圈喇!我地同心圈呢2個月既目標係重整小組,帶一人返小組,呢兩樣都係好好既目標。講真原本都打算放棄既我經過牧師同埋清姐對小組既重視之後,都令我對小組重新擺返個希望落去。係既,同心圈係約翰組同埋葡萄園既橋樑,係令小組與小組之間更和諧既一個小組。呢個係我諗既,唔知算唔算係神俾既異象喇!講真,其實大家都好需要一個健康既小組,只係之前大家經歷太多既唔開心而且可能真係人數太少令到我地搵唔到另外既關顧同埋被關顧既機會。真係希望神係中間大大既作工啦!另外有個禱伴計劃,就係希望兩個一一組組成禱伴互相支持同埋祈禱。我覺得同盼恩好有默契咁都係想用抽籤既方法去pair up,或者大家原因都係唔同既,不過當時我記得清楚眼神既交流。我覺得同盼恩係有默契左既,不過唔知佢會唔會好難忍到我既唔成熟呢!

小組之後就踩返屋企喇!點知撞到通哥,佢行路,咁我都唯有推車啦!我地一路行一路傾,有講小組又有講樂器個d野,跟住通哥仲請我飲豆漿添!我扲埋架單車返屋企,先發覺唔知鎖邊好!就打俾輝,佢話佢係屯門碼頭釣緊魚,咁我就當然地踩過去啦!今日都真係成日都係踩單車。踩到去見到佢地喇!釣左陣魚,都釣唔到,就悶喇!又去踩單車,落樓梯既時候隻腳踩唔實個腳踏,就俾個腳踏high到刮損左。跟住踩得太快又dup得太勁真係爭d就炒,好彩都未有事!踩左陣返去就再釣過,最尾釣到兩條,一條林哥,一條好似叫鯰魚。

釣完就踩返去良景食宵夜,食完就返屋企lu!返到屋企沖埋涼睇左下耶小份教材就訓喇!