今日成點半先起身,不過今日係難得既day off,所以都冇咩所謂啦。起身都冇食野上左網一陣再沖埋個涼就出門口去可立教補習lu。搭8先出門口,等左2個字巴士,搭11先上車,不過搭半就到黃大仙,都唔錯!
去到都算係準時啦!佢地班野見到我都好開心咁款,不過今日我係要俾下馬威既一日,佢地唔知就梗係開心啦!遲d就知唔係講笑喇!lock完書接佢地班野過班房,佢地係個課室門口已經好嘈,我就要求佢地要安靜,不過佢地唔理我。唔緊要既,我話佢地唔安靜就唔俾佢地入課室,佢地都係理所當然咁ignore我,仲叫我快d俾佢地入去。我企得好硬,雖然仲有人係度嘈,不過我都耐心咁等。終於有人出聲叫佢地唔好嘈喇!我等佢地真係完全唔出聲我先開門,第一個回合係我嬴左!成個過程我諗有10分鐘。
入到去佢地都係係度嘈,的而且確我知呢場丈係有排打既。我俾佢地嘈下,我就準備我d野。跟住就開始叫佢地羅d野出黎,今日我都feel到我既口吻係俾以前都認真既。今日教3位數乘2位數,不過我知佢地應該都係識計架啦!所以我都冇點正式教,我直頭叫佢地做數。好明顯,葉泓軒同曾詠豪係識既,其他就難講d。跟住係黑板教佢地計左次就開始我個遊戲,星球大戰喇!一人擁有一個星球,有地球啦!木星啦!等等啦!佢地都幾開心,仲係度揀邊個星球係佢地既。不過其實邊個星球都唔係最重要,因為一陣輸左都係人地架啦!
個遊戲係咁既,一人一個星球啦!跟住就會編定由邊個打邊個。攻人地既一方就寫出一個3位數,被打既一方就寫個兩位數,跟住就鬥快計,邊個計得又快又準就可以羅埋人地個星球喇!佢地不知玩得幾開心,都發揮到佢地個潛能添!真係好難見佢地計得咁投入同埋有效率!呢個遊戲算係好成功啦!我話玩完佢地都仲話要計!
今日葉泓軒好曳,其實不嬲都係咁架啦!不過由而家開始我係唔會再縱容同埋容許架啦!我今日罰左佢坐係最後既自閉位,佢開頸唔肯,不過我認真叫左佢幾聲佢就坐喇!佢有好幾次都作反,不過我都好認真唔係同佢玩咁同佢講,佢都好趣,畢竟佢都係叻仔黎既,佢都識睇面色既。總算俾左個下馬威佢啦!不過最好就係佢地自己識做,咁我就唔洗咁樣對佢地啦!
今日何銘恆都唔知做咩,好似好唔開心,悶悶不樂咁!佢就好鐘意聊人玩,睇到佢真係好無心向學。我好認真同埋溫柔咁同佢講左幾句。同佢講佢都6年級,下年你要入中學唔係好似翜地咁4年級。佢話佢自己冇得救架啦咁!我話點會呢!我好想幫下佢,同佢傾下,俾d信心佢。不過補習班既時間就係唔到我放咁多時間落去。
高子晴今日好乖喎!我都真係忍唔住要讚下佢。仲俾左6個印仔佢添!佢今日禮貌態度做功課既效率都好好,讚完佢我覺今日搵到我既愛將喇!做老師,有一個愛將原來真係咁緊要既!
曾麗詩,對住我真係好冇禮貌!點解會咁架?!講真我幾鐘意呢個小朋友,雖然只係合眼緣,不過佢既表現真係扣曬分囉!我點先可以令到佢知道功課係要認真做架呢?人地又係女仔,佢又係,點解人地可以咁勤力,佢就咁懶呢?
曾詠豪呢隻仔幾好既幾正直既,不過有時候係奸少少會隱瞞對自己冇利既野姐。
彭志健,係一個好唔認真既仔,不過我對住佢就會特別既認真,真係非常之認真!我可以講係鬧佢架!不過我有point先鬧架咋!可能就係因為佢做錯既野都係我有point可以鬧架啦!所以我特別認真。
馮文豪,佢今日終於做到似返一個導師啦!真係幾開心同埋滿足!不枉我上個星期練習左咁多次同埋咁認真去改變同埋思考!感謝主!冇你我冇呢個咁大既信心!